آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آخر هفته های مـــــن(1)

1394/12/12 16:21
نویسنده : آتریسا جون
1,613 بازدید
اشتراک گذاری

این دو هفته رو مامی جونم وقت نکرد بیاد نت، آخه کلی کار باید انجام می دادیمزیبا

کارهای آزمایشگاه مامی جونم و بعدش هم درگیر عکس های آتلیه ای من و نی نی بودیمچشمک

امروز هم رفتیم و چند تا از عکس ها رو که خوشگل شده بود انتخاب کردیم تا خاله واسمون بزنه رو شاسیبغل

تو این سری عکس هام عینک آفتابی رو که تازه خریدم، به چشم داشتمعینک

خاله که عکس میگرفت؛ گفتش که اشکال نداره بذار راحت باشهبغل

اون هفته ای مثل هر هفته از مامی و بابایی خواستم بریم ملورین؛ وسط های راه که رسیدیم، تو گردنه مه غلیظی بود و هیچی دیده نمیشد؛ واسه همین برگشتیم و نرفتیمچشمک

بابایی جونمم گفتش آتریسا جونم جاهایی می برمت که تا حالا نرفتی؛ دو تا امامزاده بودش که من تا حالا نرفته بودم؛ رفتیم و من کلی خوشم اومدبغل

کلی هم عکس از این ور و اون ور گرفتیمخندونک

این هم عکس های منبغل

عکس های خوشگل پایین رو بابایی جونم از من گرفتهبوس

این هم گوشی منه، دارم ادای بابایی رو درمیارمچشمک

این هم شکار بابایی از موهای من، موقع وزش بادچشمک

این هم ژستی که خودم گرفتمبغل

هوا یه کوچولو داشت سرد میشد؛ واسه همین برگشتیم خونه و از خستگی خوابم بردبغل

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان افسانه
22 اسفند 94 0:43
سه تا بوس برای سه تا فرشته
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررررررسی عزیزم
DUYGU
23 اسفند 94 0:54
مامان آتریسا جون خوبین عزیزم؟برا شما وخانواده ی محترمتون ،آتریسا جون،نی نی آرزوی سلامتی دارم.
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم مرسی؛ ما همه خوبیم برای شما دوست عزیز و خوبم هم بهترین ها رو آرزو دارم