آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آخر هفته های مـــــن(2)

1394/12/12 16:24
نویسنده : آتریسا جون
1,712 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ی پیش همین که مامی جونم از من سوال کرد که امروز چند شنبه ست؟

فوری گفتم جمعه ستچشمک

بعدش هم گفتم: امروز مه نیست مامی جونم؛ می تونیم بریم ملورینزیبا

مامی و بابایی کلی خندیدن و گفتن نه عشقم؛ یعنی فکر نمی کنمزیبا

فوری آماده شدم و اول از همه رفتم سراغ کاکتوس هام؛ چند روز پیش دو تا کاکتوس به سلیقه ی خودم خریدم و هر 5 روز یه بار آب میدم، آخه عمو گفتهبغل

صبح ها هر وقت می خوام برم بیرون میام و بهشون سلام میکنم و میگم: صبح بخیر کاکتوس هابغل

آره من آماده امخندونک

خب بیاین دیگهعینک

سلام کاکتوس هاجشن

این هم چند تا ژست من با کلاه آفتابی مامی جونمبغل

این هم عینک آفتابی جدید مــــــــنعینک

این روزها وقتی میرم بیرون؛ حتما باید عینک بزنمعینک

پسندها (1)

نظرات (3)

بانو
13 اسفند 94 7:11
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید
مامان افسانه
22 اسفند 94 0:42
سلووووم من اومدم با کلی تاخیر اخه کار عید دیگه وقتی برام نذاشته هر چی تمیز میکنم انگار نه انگار بگذریم همگی خوبین اتریسا حونم و خودت و جوجو تو راهی خوبه؟ الهی همیشه خوش باشین
آتریسا جون
پاسخ
سلام افسانه جون؛ خوبی عزیزم خسته نباشی دنیا جونم خوبه ما همه خوبیم ممنونم عزیز دلم
DUYGU
23 اسفند 94 0:51
فدای سلیقت خانوم خوشگله،منم عاشق کاکتوسم،عکسات عالی شده،مامان آتریسا جون دستت درد نکنه خانومی،سلامت باشی عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم گلم