آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آتیش بازی مــــــــــــن!!!

1394/12/20 9:36
نویسنده : آتریسا جون
1,671 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه ازهمه ی دوستای گلم و مامان های مهربووووووووون تشکر میکنم که به من سر میزنینبوس

مامی جونمم معذرت میخواد، کامنت ها رو جواب نداده؛ آخه یه کوچولو نی نی داره اذیتش میکنه؛ خیلی کم میادش نتخجالت

یه بوووووووووووووس واسه همه کسایی که دوستشون دارمبوس

از مامی و بابایی قول گرفته بودم که یه روز تعطیل منو ببرن؛ آتیش بازی کنیمچشمک

آخه دوست دارمزیبا

اینجوری شد که جمعه ی پیش رفتیم بیرون و هوا هم که عااااااالی بودبغلکلی آتیش بازی کردیمعینک

کلی خاطره ی خوب از اون روز قشنگ موند واسمونبغل

این عکس ها آخرین باری هست که عینک قشنگم رو دیدمعینک

آخه بعدش گم شدهغمگین

دارم آواز می خونمجشن

خب دیگه بریم سراغ آتیش بازی من و باباییبغل

آتیش بازی بسه......

حالا نوبت خوردنهخوشمزه

مامی کلی فدای زبونم شدبوس

از بابایی خواستم آهنگ قشنگ بذارهجشن

کلی نی نای کردم و خوش گذشت؛ بعد هم برگشتیم خونهبغل

مرســـــــی باباییبوسمرســــــــی مامی جونمبوس

همش میگفتم: چه خوش میگذرهجشنجشنجشن 

پسندها (4)

نظرات (4)

شقایق دیزاین
20 اسفند 94 10:40
سلام,ميخواين يه قالب خوشگل با کلي امکانات واسه وبلاگ ني ني ي خوشگلتون داشته باشين؟ حتما به ما سر بزنيد. مطمعنم از وبلاگمون خوشت مياد. تقويم,قالب,پوستر ني ني هاتون.همه با وب ما[عينک][عينک] ادرس وبلاگ: http://shaghayeghdesign-2.mihanblog.com/ شقايق ديزاين
آتریسا جون
پاسخ
حتما عزیزم
مدیر وبلاگ
20 اسفند 94 11:50
دانلود تقویم دیواری سال ۹۵ به صورت پی ان جی و لایه باز مخصوص کودکان بهترین یادگاری برای کودکتان در سایت dgartshop.ir
biiitaaa
20 اسفند 94 17:05
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عزیزم؛ حتما
DUYGU
23 اسفند 94 0:45
سلام گلم،امیدوارم خوب باشین،آتریسا جونم تا باشه ازین خوشیا گلم،براتون بهتریتها رو آرزو میکنم.
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ای ممنونم دوستون دارم