آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

این روزهای مـــــــن...

1395/1/23 16:24
نویسنده : آتریسا جون
1,954 بازدید
اشتراک گذاری

مثل همیشه من و مامی جونم از همه ی دوستای گلم معذرت میخوایمخجالت

مامی خیلی وقت بود نیمده بود نتچشمک

امروز 7 روز میشه که پسر عمه افسانه؛ آروین کوچولو بدنیا اومدهبغل

خوش اومدی عزیزمبوس

چند باری رفتم به دیدنش؛ خیلی بانمکه؛ همش از مامی درباره ی نی نی ها سوال میکنمزیبا

میگم منم اینقدر کوچولو بودمسوال

واسه همین مامی جونم چند روزی هست که همش فیلم های منو وقتی تازه بدنیا اومدم و خیلی کوچولو بودم واسم میذاره، ببینمبغل

اولش همش میگم: این کیه؟؟؟

باورم نمیشه منم اینقدر ی بودمچشمک

خیلی منتظر اومدن نی نی کوچولوی خونه مون هستم؛ همش میگم: پس کی میاد؟!!

این روزها مامی جونم همش درگیر کارهای نی نی کوچولو ست؛ آخه تا یه ماهه دیگه میاد بغل مـــــنبغل

همش از مامی و بابایی سوال میکنم وقتی بدنیا اومد میذاریدش بغل من؟؟؟

رفته بودیم فروشگاه، کلی پوشک و دستمال مرطوب واسه نی نی خریدم و همش و بردم گذاشتم تو اتاق خودم و یه کمد واسه نی نی خالی کردم و مامی رو صدا زدم و گفتم: این کمد از این به بعد واسه نی نی باشهزیبا

مامی هم کلی بوسم کرد و لوسم کردبوس

اون روزی رفته بودیم بیرون یهویی این موشها رو دیدم و از مامی خواستم تا با اونها عکس بگیرمزیبا

این هم جناب خان

آفتاب میخورد؛ خوب نشدچشمک

پسندها (2)

نظرات (2)

DUYĞU
3 اردیبهشت 95 1:34
خدا حفظش کنه اینترنت ضعیفه عکسا باز نمیشن
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عزیزم آره گلم؛ اینترنت این روزها خیلی بد شده