آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

هشتمین سالگرد ازدواج مامی و بابایی

1395/2/1 16:45
نویسنده : آتریسا جون
2,343 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز هشتمین سالی بود که مامی و بابایی زندگی قشنگشون رو با هم شروع کردنبوس

صبح که بیدار شدم، از مامی جونم پرسیدم امروز روز تولدمه ( آخه خیلی منتظر اومدن روز تولدم هست)چشمکمامی گفتش نه عشقم؛ ولی امروز هشتمین سالگرد عروسی من و بابایی جونهبغل

باید بریم کیک بخریم، شمع بخریمزیبا

منم فوری گفتم: بابایی چه هدیه ای واست میاره؟؟؟؟

مامی هم این ریختی شدتعجب

خب من با تریپ جدیدم؛ که خودم انتخاب کردم آماده شدم تا بریم کیک بخریمزیبا

به مامی میگم: میخوام برم سر کار!!!

مثلاخندونک

خب رفتیم و کیک خریدیم، اومدیم خونهچشمک

وقتی بابایی اومدش؛ مامی جونم کیک رو آورد تا به بابا نشون بده، دید که ااااااا... جعبه ش خورده به نوشته اش و خراب شدهغمگین

بابایی هم که خیلی هوس کرده بود؛ ناخنک زد و تا شب قیافه ش کلا عوض شدچشمک

این  روزها یاد گرفتم چشم چشم دو ابرو میکشم

از مامی هم میخوام که بفرسته نقاشی نقاشیبغل

این هم نقاشی دیروز منهزیبا

مامی جونم کلی واسه نقاشی هام ذوق میکنهبوس

خب بریم سراغ عکس های دیشبچشمک

بابایی اومد و یه جشن کوچولو گرفتیم و بعد هم شمع فووووت کردن و بعدش هم

کیک خوردنخوشمزه

کلاه خوشگلم هم انتخاب خودمه؛ مثل لباسمبغل

با ناخنک های بابایی، کیک این ریختی شدخنده

خنده های قشنگ منبغل

مامی چقدر فدام شدبوس

یه بار سه تایی فوت کردیم

الان هم من تنهاییزیبا

4 روز به تولد من مونده و من دارم روزها رو می شمرمبغل

پسندها (1)

نظرات (5)

نازدونه
1 اردیبهشت 95 20:16
سلام مامان اتریساجون.خوبید؟ احوال نی نی چطوره؟ امیدوارم حالتون خوب باشه.دلم براتون تنگ شده بود که اومدم دیدم کلی عکس و مطلب گذاشتید. سالگرد ازدواجتون مبارک گلم. تولد اتریساجونم هم پیش پیش مبارک. نی نی کی میاد انشاءالله؟ منتظر وبلاگ اونم هستم ها. بووووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم، نی نی هم خوبه لطف داری عزیزم مررررررررررررررررسی 28 اردیبهشت واسم زده تو سونو، حالا ببینم کی باید سزارین شه حتما گلم
DUYĞU
3 اردیبهشت 95 1:37
سلام عزیزم خوبین؟؟؟ تبریک میگم،همیشه سلامت وشاد باشین
آتریسا جون
پاسخ
سلام گلم مرسی عزیزم
DUYĞU
3 اردیبهشت 95 1:39
عزیزم شرمنده دیر ب دیر سر میزنم ،سرم شلوغه زیاد وقت نمیکنم بیام نت آتریسا جونم پیشاپیش تولدت مبارک گلم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خانومم؛ این حرفها چیه مرررررررررررسی خاله
مامام افسانه
4 اردیبهشت 95 23:21
سلام دوست گلم خوبی؟؟حال کوچولوها خوبه؟ هشتمین سالگرد ازدواجتون مبارک باشه الهی همیشه عاشق و خوشبخت باشین بووووووووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم؛ ما همه خوبیم ممنونم عزیز دلم
مامان افسانه
4 اردیبهشت 95 23:23
سلااااااااااااااااااااام خوشگلمممممممممم تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررک هوارتا بوووووووووووووووووووووووووس برای روی ماهت
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله افسانه جووووووونممرررررررررررررررررررررررررررررررسی