آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آره مــــن 3 سالــــه شدم

1395/2/5 10:53
نویسنده : آتریسا جون
3,663 بازدید
اشتراک گذاری

           

آره من 3 سالــــه شدم

.: آتریسا جووون؛؛؛ ، 3 سالگیت مبارک :.

دیروز از صبح که بیدار شدم؛ مامان جونم... عمه فرانک عزیزم و عمه اعظم جونم تولدم رو تبریک گفتنبغل

مرسی

دوستون دارمبوس

منم کلی ذوق کردم و از مامی همش می پرسیدم که حالا می تونم برم مهد کودکبغل

سوال دیگه مم این بود که عمه اینا کی میان؟؟؟

امسال به خاطر نی نی مامانی؛ جشن بزرگ نگرفتیمخجالت

دیشب با مامی و بابایی رفتیم کیکی رو که مامانی جونم سفارش داده بود تحویل بگیریمزیبا

قرار بود یه ساعت خوشگل باشه که ساعت تولد منو نشون میدهبغل

عمو قناده اینو تحویل دادخطا

خیلی حرص خوردندلخور

اومدیم خونه و جشن کوچولومون رو گرفتیم

سه تاییمحبت

عکس های دیشب مــــــنبغل

چند تا از ژست های بانمک مـــــــنبغل

خنده های شیرین منبغل

شمع رو فوووووت کردم و حالا

رسیدیم به کادوی خوشگل مــــــــنبغل

بابایی به من قول ماشین داده، هر روز میگم: سفیدش قشنگتره یا قرمز؟

ولی تا سفارش بده طول میکشهچشمک

ولی یه هدیه ی خوشگل دیگه هم گرفتمجشن

امروز ظهر عمو آرمان جـــــونم

کلی کادوی خوشگل واسه 3 ساله شدنم به من دادبغل

مرســــــــــی عمویـــــی

بوسبوسبوسبوس

خیلی خوشگل انمحبت

فعلا گذاشتم تو کمدم؛ تا یه وقت خراب نشنچشمک

من خواب بودم که مامی جونم اومده بدون اجازه من عکس گرفتهتعجب

بیدار شدم کلی گریه کردم که چرا باز کردیخطا

مامی هم این ریختی شده بودتعجب 

پسندها (3)

نظرات (18)

دکوراسيون
5 اردیبهشت 95 11:03
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
آتریسا جون
پاسخ
مرسی
مامانی
6 اردیبهشت 95 7:32
تولد تولد تولدت مبارک چه ژستهای بانمکی انشالله تولد 120 سالگیت
نازدونه
6 اردیبهشت 95 10:32
تولدت خیلی مبارک خوشگلم.لباسات هم خیلی بهت میاد .انشاءالله داداشی هم به سلامتی میاد پیشتون.اینقد دوس دارم ببینمش.بووووووووووووووووووس به اتریساگلی
امیر
6 اردیبهشت 95 15:49
تولدت مبارک آتریسا خانوم مواظب خودت و مامانت باش
مامان افسانه
7 اردیبهشت 95 0:18
خوشگلم گل نازم تولدت خیییلی خیییلی مبارررررک
عمه فروغ
8 اردیبهشت 95 16:06
سلام سعیده جون تبریک میگم 3 ساله شدن دختر گلت رو الیه که هیمشه زنده باشه و به همه آرزوهای قشنگی که براش دارید دست یابد. ای جووووووونم به آتریسایی گل با عکس های خوشگلش.تولدت مبارک عزیزم.هدیه هات هم مبارک
مامان آتریسا
12 اردیبهشت 95 11:54
تولدت مبارک عزیزدلم .ان شااله تولد120سالگیت درکنارمامان وبابا وداداشی گلت .کادوهات مبارک آتریساجون خیلی قشنگ هستن .امیدوارم به خوشی ازشون استفاده کنی .دوستت دارم هزارتا
DUYĞU
15 اردیبهشت 95 17:09
تولدت مبارک آتریسا جونم،همیشه لبت خندون وسلامت باشی
مامان هستیا
23 اردیبهشت 95 9:58
سلام عزیزم تولد 3 سالگیت مبارک باشه انشالله که 120 ساله بشی عزیزم
الناز
24 اردیبهشت 95 13:26
چرا عکس اونیکی نی نی اصلا نیست؟
موتور برق
27 اردیبهشت 95 0:28
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
مامان هستیا
27 اردیبهشت 95 9:16
سلام عزیزم تولد 3 سالگیت مبارک باشه انشالله 120 ساله بشی گلم می بوسمت عزیزم
مامان آنیسا
28 اردیبهشت 95 10:32
آتریسا جونم عزیز خاله سه سالگیت مبارک
کیمیا
1 خرداد 95 10:17
مباااااااارکههههههه گل نازمببخشید که دیر اومدم عزیزم
کیمیا
1 خرداد 95 10:18
سعیده جونننننننن کجایی بیا ببینیم کی نی نی میاد انشااله؟
DUYĞU
5 خرداد 95 17:42
سلام گلم،امیدوارم سلامت وشاد باشین. منتظر عکسای نی نی کوچولوییم
کیمیا
11 خرداد 95 9:51
سعیده جون انشااله صحیح و سالم باشید خودت و نی نی
DUYĞU
27 خرداد 95 2:00
سلام عزیزم،امیدوارم که خوب وشادوسلامتین آتریسا جوووووون میبوسمت خوشگله