آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

داداشی مـــــــن

1395/4/22 16:10
نویسنده : آتریسا جون
1,514 بازدید
اشتراک گذاری

من و مامی از همه ی دوستای گلمون که همیشه به یاد ما هستن تشکر میکنیم

بعد از به دنیا اومدن داداشی امروز اولین روزی میشه که مامی جونم اومده نتبغل

26 اردیبهشت ماه 95 داداشی جونم، آرسام کوچولو به دنیا اومد و به جمع خانواده ی ما وارد شدچشمک

یه نی نی کوچولو و شیطون و شیرینچشمک

چند روز قبل از به دنیا اومدن داداشی ماشین خوشگلم رسید و کادوی من از طرف آرسام جون اومدبغل

من خیلی آرسامی رو دوستش دارم، ولی خب از اونجایی که تا حالا تک بودم و همه چی متوجه من بود، یه کوچولو لجبازتر شدم و مامی و بابایی رو اذیت میکنمخجالت

این عکس واسه اولین روزیه که آرسام جونم رو دیدم

آرسامی 24 ساعتی هست که وارد دنیای ما شدهبغل

تا روز قبل که مامی بیمارستان بود به من اجازه نمیدادن وارد اونجا بشم؛ فقط عکس و فیلم هاشو میدیدمچشمک

اون دوشبی که مامی کنار من نبود؛ با بابایی جونم بودم و فقط هی دلم تنگ میشد واسه مامی جونمبوس

هر وقت یادم میاد؛ به مامی میگم اون شبی که نبودی دلم واست یه ذره شدمحبت

پسندها (1)

نظرات (6)

عمه فروغ
23 تیر 95 20:32
سلام سعیده جان تبریک میگم زمینی شدن گل پسرت رو ان شالله که قدمش براتون پر خیر و برکت باشه و سایه پدر و مادرش بر سرش باشه هزارماشالله به هر دوشون خدا حفظشون کنه
نازدونه
24 تیر 95 12:58
سلام مامان اتریسایی.خیلی خوشحالم دوباره اومدید.اینقد دلتنگتون بودم که نگو.تولد نی نی هم مبارک خیلی بامزه هست خدا براتون نگهش داره زیر سایه پدر مادر بزرگ بشن.اتریسا جونم هم خیلی ناز شده بووووووووووووووووووس برا هردوشون
DUYĞU
24 تیر 95 13:25
به به قدم نو رسیده مبارک،الهی فداش چقدم نازهههه از خدا میخوام میخوام همیشه سلامت وشاد باشین مامان آتریسا جون سلام خانومی،تبریک عزیزم،سایتون همیشه بالا سرآتریسا وآرسام جون،خدا حفظشون کنه
DUYĞU
24 تیر 95 13:26
آتریسا جوووون ماشینت مبارک عزیزم،دست بابا ومامان درد نکنه
کیمیا
31 تیر 95 9:46
وااااای مبارکه قدمش چقدر با نمکه عزیززززم مبارکه آتریسا جونی سعیده جوووووننننننن
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عزیزم
الناز
2 مرداد 95 21:39
مبارکه ولی چقد بد شده براآتریسا...آخه الان کوچیکه هرچی هم باشه لجباز وناراحت میشه
آتریسا جون
پاسخ
ممنون عزیزم آره خب خیلی کوچیکهسن 3 سالگی هم لجبازیش زیاد میشه