آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

این روزهای مـــــــن...

1395/4/22 17:03
نویسنده : آتریسا جون
1,572 بازدید
اشتراک گذاری

تو وبم بیشتر خاطرات و عکس های خودم رو میذارمزیبا

حالا این مدتی که مامی وقت نکرده بیاد؛ همه رو امروز اگه بشه میذارهچشمک

کلی مستقل شدم؛ با اومدن داداشی از اونجاییکه مامی کمتر وقت داره؛ منم که خیلی باهوشمچشمک

سعی میکنم کارهامو خودم انجام بدم؛ مثلا پوشیدن لباس... رفتن به دستشویی

از دیروز یاد گرفتم که خودم بعد از جیش کردن؛ خودمو بشورم

یه جایزه ی خوب هم از مامی گرفتمبغل

چند تا از عکس های روزهای گذشته ی خودمچشمک

تیپ تابستونه ی مـــــــــــنزیبا

دومین عینک آفتابی من آخه اون یکی رو گم کردمخندونک 

می خوام برم ملورین؛ بازی کنمبغل

هر وقت آرسامی حمام میره؛ منم از بابایی و مامی جونم میخوام که تو استخرم آب بازی کنم

اون روز دیر شده بود و مامی جونم کلی عجله داشت؛ قول پوشیدن لباس عروسم رو همراه با گوشی مامی، گرفتم و بعد اجازه دادم آرسامی تنهایی حمام برهچشمک 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

DUYĞU
24 تیر 95 13:27
چقد ناز شدی با لباس عروس خانوم خوشگله
کیمیا
31 تیر 95 9:49
عزیزززززززززم