آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

من و کلاس نقاشی؛؛؛ هدیه ی روز دختر

1395/5/20 16:41
نویسنده : آتریسا جون
1,782 بازدید
اشتراک گذاری

5شنبه ای که گذشت روز دختر بود

روزم مبارکبغل

مامی جونم به مناسبت این روز منو به کلاس نقاشی برد؛ کلی استرس داشت که نکنه من نمونم، یا اینکه گریه کنمسوال

ولی خب نه؛ خوب بود از خانم مربی مهربونمم خوشم اومد؛ همش میگفتم چه خانم مربی خوبی پیدا کردم هاااااااااااچشمک

مامی با آرسامی بالا منتظر من موندن و من بدون هیچ غر زدنی پایین ؛ سر کلاسم بودم و وقتی تمام شد اومدم و به مامی گفتم بریمزیبا

تا امروز سه جلسه رفتم؛ قرار شده که هفته ای دو بار برمزیبا

دیروز جلسه ی سوم من بودبغل

حاضر شدم دارم میرمزیبا

خیلی دوست دارم نقاشی کنم؛ ولی حتما باید یکی با من باشه تا هنرم و نشون بدم

مثل امروز؛ مامی جونم با من کلی بازی کرد و منم نقاشی میکشیدم

این نقاشی ها همه واسه امروزه؛

این نقاشی رو به تنهایی و بدون کمک هیشکی کشیدمعینک

یاد گرفتم گلابی و سیب و لیمو بکشمبغل

بالایی لیمو

و این هم یه گلابی

وقتی کشیدم رفتم از تو یخچال یه دونه گلابی و یه دو نه لیمو برداشتم و آوردم به مامی نشون دادم و گفتم ببین؛ مثل نقاشی منهخندونک

این ها هم بعضی جاهاش به کمک مامی ولی رنگش کامل با خودمهزیبا

مامی جونم چقدر واسه نقاشی بالا که خودم کشیدم واسم ذوق کرد؛ وقتی بابایی اومد بهش نشون داد و میگفت؛ عین آدم فضایی کشیدهخندونک

پسندها (2)

نظرات (9)

DUYGU
20 مرداد 95 23:29
سلام گلم،خوبین؟شرمنده چن وقته همش میام وبت کد امنیتی نمیومد تا کامتت بفرستم. آتریسا جون آفرین عزیزم نقاشیات خیلی خوشگلن عزیزم
مامان افسانه
24 مرداد 95 0:52
سلام عروسک طلایی خاله قدات بشم که میخوایی نقاش کوچولو بشی واقعا نقاشیهای نازی کشیدی افرین ملوسکم
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان هستیا
27 مرداد 95 8:29
واااای چه نقاشی های خوشگلی کشیدی عزیزم ماشالله خیلی استعداد داری
نازدونه
28 مرداد 95 21:15
سلام خوبید خانومی؟ممنون از پیامتون تو وبلاگم.بله درگیر کارای عروسی هستیم خدا فقط رحم کنه اتفاق های بد نیفته کلی خرج و مخارج نره هوا.
نازدونه
8 شهریور 95 14:01
سلامممممممممممممممممم آپم بهم سر بزنید
DUYĞU
10 شهریور 95 21:27
روزت مبارک عزیزم،همیشه سلامت وشاد باشی شرمنده دیر به دیر میام
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررررسی
DUYĞU
10 شهریور 95 21:28
آفرین آتریسا جووووون نقاشی هات عالین گلم
مامان راحله
16 شهریور 95 17:29
ماشالله خانم خوش تیپ
عمه زهـــــــــــــــــرا
20 آبان 95 17:08
من فدای آتریسای ناز بشم دلم واست یه ذره شده عزیز عمه داداش آرسام حالش چطوره؟؟
آتریسا جون
پاسخ
سلام عمـــــــــــــــــه زهرایی خدانکنه منم دلم تنگ شده واستون؛ ما همه داداشی هم خوبه؛ راستی عمه زهرایی دندون داداشی دراومد می بوسمتون