آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

رفته بودم مشهد

1395/6/28 13:05
نویسنده : آتریسا جون
1,409 بازدید
اشتراک گذاری

عید قربان، تعطیل بود و دایی وحید اینا هم از اهواز اومده بودن مشهدچشمک منم که خیلی دلم تنگ شده بود، از بابایی خواستیم بریم مشهد تا همو ببینیمزیبا

یکشنبه رفتیم و فردا شبش هم برگشتیم؛ و به من خیلی خوش گذشتبغل

دایی وحید جونمو که دیدم پریدم بغلش و بوسش کردمبوس

رفتیم هتل دایی اینا و کلی خوش گذشت؛ واسه خواب بابای کردیم بای بای

فردا صبح رفتیم حرم

بعد رفتیم دیدن دایی اینازیبا

سمیرا جونم بود که من بهش میگفتم خاله سمیرازیباآخه خودش دوست داشت خاله صداش کنمبوس

محمد جون و سمیرا جون می خواستن برن پارک بازیما، ولی قبلش با هم رفتیم باغ پرندگان و کلی کیف کردیمبغل

کوله پشتی خوشگلمم( کفشدوزک توپولی ) دایی وحید جونم به من کادو داده

مرسیبوس

دوستش دارمبوس

من با قیافه ی جدیچشمک

و عکسی که بابایی از من شکار کردهبغل

اینجا هم

من و دایی وحیدجونم و داداشی جـــــــــــونمبغل

اینجا دوست دارم آرسام خوشگله خودمو بخورم، گازش بگیرم

آخه من خیلی داداشیم و دوست دارمعینک

دایی جونم دوستت دارمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان راحله
28 شهریور 95 20:45
آخی عزیزمممممم... خدا هر دوشون رو برات حفظ کنه
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان راحله
29 شهریور 95 12:03
عیدتون مبارک
^__یاقوت__^
1 مهر 95 14:10
غصه ی تو برای من شادی من برای تو دلت گرفت بگو خودم گریه کنم به جای تو روزای خوب برای تو شبای بد برای من بیستای قرمز مال تو نمره ی رد برای من نتای رنگی مال تو شعر غم انگیز مال من بهارو عطرش مال تو برگای پاییز مال من گلای قرمز مال تو گلای پرپر مال من قصه ی اول مال تو حرفای آخر مال من وق سفر برای تو درد سفر برای من رسیدناش برای تو فکر خطر برای من لذت خنده مال تو بارون ریه مال من صد آفرینا مال تو حرف گلایه مال من آتیش عشقم مال تو کتاب سوختن مال من عمر زیاد تو فال تو رنج زیاد تو فال من قصه طلایی مال تو موندن و ساختن مال من همیشه بردن مال تو همیشه باختن مال من تموم دنیا رو میدم صورت ماهت مال من سوار دور قصه هام من مال تو , تو مال من غصه ی تو برا من شادی من برای تو
آتریسا جون
پاسخ
خیلی خیلی قشنگه؛ مرسی عموی مهربووووووووووووونم
DUYĞU
27 مهر 95 17:20
همیشه شاد باشین وسلامت عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم گلم