آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

یلدای زیبای 95

1395/10/1 18:07
نویسنده : آتریسا جون
1,253 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ؛ شب یلدا بود و خیلی خوش گذشتبغل

اول از صبح بگم؛ تو مهد جشن یلدا داشتیم، کلی کیف کردیمزیبا

از خواب پا شدم و آماده شدم برم جشنعینک

آش دادن واسه صبحونه؛ کیک و هندونه هم خوردیمخوشمزه

وقتی مامانی اومد دنبالم، فوری اومدم بغل و گفتم خیلی خوش گذشتبغل

جایزه م و هم نشون دادم و کلی ذوق کردمبوس

بعد هم از مامان خواستم تاب بازی کنم، قبل از رفتن

بعد از ظهر هم آماده شدیم و رفتیم خونه مامان جون اینا

شب یلدای خوبی با هم داشتیممحبت

من و بچه ها که فقط شیطونی کردیمچشمک

من و پدرام جون و آرتین جون

پسر عمه های گلمبغل

کیک خوشگل و خوشمزه هنر عمه اعظم جونم بودبغل

پسندها (1)

نظرات (3)

زهرا
2 دی 95 19:08
به وب من هم بیاید و نظر بدید
کیمیا
15 دی 95 10:15
عزیزم ماشااله خیلی خوشگلی آتریسا جون
کیمیا
15 دی 95 10:15
به به چه عمه با سلیقه ای ،البته مامان سعیده هم کم با سلیقه نیستا دیدم که میگم
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین