آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

3 سال و 8 ماهگی من

1395/10/10 18:03
نویسنده : آتریسا جون
2,049 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتها، از خواب که پا میشم به مامی جونم میگم: خب چرا من بزرگ نمیشم...

هروز از روز قبل نباید بزرگتر بشمزیباآخه کی میشه برم دانشگاه که دکتر شمزیبا

مامی جونمم مثل همیشه میگه: آره عشق من شما هر روز بزرگتر میشی ولی یهویی که نمیشه... آروم آروم... اول میری مهد بعد پیش دبستانی و بعد هم مدرسه و بعد ایشالله دانشگاهبغل

از دایی امیرحسین جونم خواستم که لباس دکتری کوچولو واسم پیدا کنهچشمکوسایل دکتری واقعیشم به من بدهخندونک

دایی جونمم گفته بیا تهران با هم میریم میخریمزیبا

بعضی وقتها بابایی رو می برم اتاق عمل و جراحیش میکنمچشمک

جمعه ی دو هفته پیش دندونی آروین جون بود؛ خیلی خوش گذشتزیبا

عمه افسانه کلی تدارک دیده بودبغل

من و آروین جونمبوس

و کیک خوشگل دندونی آروین جوووونزیبا

آروین جوووووونم دندونیت مبارکجشنمحبتجشن

این هم، چند تا عکس خوشگل از همین روز هاچشمک

جمعه ی پیشزیبا

من و ایلیا

پسر عروسکی منچشمک

هر وقت مامانی داداشی رو می خواد بخوابونه، منم همه کا رهای مامانی رو واسه ایلیا تکرار میکنمچشمک

اسم نی نی رو خودم انتخاب کردمبغل

هر روز لباس ایلیا رو عوض میکنمزیبا 

همه ی لباس های آرسامی که واسش کوچیک شده رسیده به ایلیا دیگهخندونک

ژست جدید منبغل

مامی جونم کلی فدای جفت دندون جلویی من شدبغلبوسبغل

مامی جونم گذاشت واسه پروفایلشزیبا

پسندها (2)

نظرات (2)

amir
12 دی 95 11:50
آتریسا خوشتیپ دایی حالا که شنیدم خیلی دختر مودبی شدی و مامان رو کمک می کنی خیلی خوشحال شدم حالا که شنیدم دوس داری درس بخونی هم خیلی خوشحال شدم اگه مامان و بابا از شما راضی باشن لباس دکتری وسایل دکتری با یک دفتر نقاشی بزرگ بزرگ براش می خرم
آتریسا جون
پاسخ
از زبون آتریسایی سلام خوبی دایی همه شو برام بخر... خداحافظ
کیمیا
15 دی 95 10:13
ای جااان چه عکسای خوشگلی داداشی هم ماشااله بزرگ شده ،خوشگل و شیرین مثل خودت جشن دندونی هم مباااارک میبوسمتون
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربووووووووووووونم