آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

جشن تولد چهار سالگی من

1396/2/5 12:24
نویسنده : آتریسا جون
1,748 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب جشن تولد مینی موسی من بودبغل

خیلی خووووووووب بودبغل

مرسی مامانیبوسمرسی باباییبوس

خب بریم سراغ عکس هازیبا

کیک خوشگلمزیبا

با کاپ کیک ها( هنر مامانی منه دیگهبوس)

خیلی خوشگل شده بود؛ همه چیبغل

مامانی کلی فدا زبووونم شدبغل

جورچین های خوشگلم از طرف بابایی

سپاسبوس

لباس دکتری و لوازم پزشکی واقعی و چادر هم از طرف دایی

سپاسبوس

چهار ساله شدمبغلجشنجشن

من و آرسام جونمبوس

دوستت دارم داداشیبوس

من با تاج مینی موسیمچشمک

نمی دونم چرا ابروهامو این ریختی کردمچشمک

شکار مامانی از اخم منعینک

حالا هم با عینکچشمک

بعد از تمام شدم جشن و باز کردن کادوها

وااای چقدر همه چی خوبه

مرسی داییبوس

از دیشب همش میگم خانم دکتر واقعی شدم، از مامانی پرسیدم باید روسری هم سرم کنم، آخه خانم دکترها دارن کهزیباچشمکچشمک

مامانی هم این ریختی شدتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

amir
6 اردیبهشت 96 12:46
در اردیبهشت روزهای زیبای زیادی هست که حال ما را خوب می کند روز سعدی روز فردوسی روز تولد طبیعت و سرسبزی روز آتریسا دختر گل ما تولدت مبارک و به قول سعدی بر بوستان گذشتی یا در بهشت بودی شاد امدی و خرم فرخنده بخت بادی
آتریسا جون
پاسخ
آره دایی جونم روز تولد شما هم هست ممنونم یاد گرفتم و میگم: سپاس
نازدونه
6 اردیبهشت 96 13:34
خیلی تم خوشگلی انتخاب کردی عزیزم. مبارکه مبارکه تولدت.لباس پزشکیت هم عالیه خانوم.دکتر آینده http://yon.ir/birthcard اینم برا اتریسایی خوشگلم
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله نازدونه جـــــــــــــــــــونم
کیمیا
7 خرداد 96 10:19
خیلی مبارکههههه آتریسا جووووننییییی ایشااله جشن دکتر شدنت عزیزمچقدر هم لباس دکتری بهت میاد قشنگم
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله کیمیا جووووووونم مرسی