آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

4 ساله شدم

1396/2/4 17:16
نویسنده : آتریسا جون
2,350 بازدید
اشتراک گذاری

.: آتریسا جووون؛؛؛ ، 4 سالگیت مبارک :.

چهار ساله شدم

خیلی خوشحالم؛ امروز مامانی میگه روز شماست؛ هر چی بگی من میگم: چشمبغل

از دیروز همه تولدم رو تبریک گفتن؛ دایی جونم اینا؛ عمه هام؛ خاله هامبغلاز همه تشکر میکنمزیبا

منم در جواب همه گفتم: سپاسزیبا

امروز صبح هم مامان جونم زنگ زد که تولدم رو تبریک بگه ولی من فوری گفتم باباجونم کجاست؟

مامان جون گفت خب اول با من صحبت کن؛ منم گفتم: خب نه اول گوشی رو بدین به باباجون کارش دارمبغل

بابا جونم اومد و منم فوری گفتم: باباجون تولدت مبارکجشنجشنجشن

آره امروز تولد هر دو تایی ماستچشمک

تم تولدم رو مامی جونم با سلیقه ی خودم مینی موس زدهزیبا خیلی ناز شدهبغل

الان قراره ریسه ها رو بچسبونیم و شب هم جشن بگیریمبغل

صبح هم به درخواست من رفتیم پارک و من کلی با داداشی بازی کردم و خودمم تنهایی دوچرخه سواری کردمبغل

چند روزی بود که خیلی لجباز شده بودم و همش حرص مامانی رو درمی آوردمزیبا

ولی دیروز که با دایی حرف میزدم قول دادم که دیگه اون کارها رو نکنمچشمک

آخه دارم 4 ساله میشم؛ بزرگ شدم دیگه، میخوام برم کلاس زبان دیگهزیبا

حرف های این روزهای منخندونک

امشب یا فردا هم مامی جونم وقت کرد عکس های جشن منو میذارهبغل

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)