آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

فروردین 98

1398/2/8 19:13
نویسنده : آتریسا جون
851 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روز سال 98 مسافر بودیم

به اهواز واسه دیدن مامان جون و باباجون و دایی جونم اینا🤩

و بقیه فامیل های مامی جونم🤩

رفتیم مشهد آخه از اونجا پرواز داشتیم😉

رسیدیم خونه مامان جونم اینا که خیلی دلم واسشون تنگ شده بود؛ دایی قبل از ما رسیده بود؛ کلی ذوق کردیم و خوشحال شدیم😍

با دایی رفتیم کوهنوردی و کلی کیف کردم🤩

من و داداشی و دایی جونام😍

خیلی خوشگل بود😉

هوا خیلی سرد بود و همش هم بارونی بود🤗

واسه همین فقط یه بار رفتیم دریا😉

من و آرسامی😘

این هم روز سیزده بدر که خیلی به ما خوش گذشت

14 فروردین هم که برگشتیم خونه مون😍

بعد از تمام شدن تعطیلات نوروز اول سالگرد ازدواج مامی و بابایی جونمه🤩

و اما تولد من که تو پست بعدی واستون میگم😉

 

پسندها (2)

نظرات (2)

❤️Maman juni❤️Maman juni
8 اردیبهشت 98 21:19
ای جانم خوشکلای من 😍
آتریسا جون
پاسخ
😍
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
9 اردیبهشت 98 2:40
همیشه به خوشی
آتریسا جون
پاسخ
ممنون فاطمه جون🤩