آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

تولد 6 سالگی

1398/2/8 19:31
نویسنده : آتریسا جون
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

💝Happy Birthday to me💝

تولدم مبارک😍

6 سالــــــــه شدم😍

4 اردیبهشت تولد من بود؛ خیلی خوش گذشت آخه مهمون ها همه انتخاب من بودن😉

مرسی مامی جونم😍مرسی بابایی جونم😍و مرسی داداشی کوچولوی من😍

مامی همه چی رو واسه تولدم آماده کرد💗

این هم کیک خوشگل تولدم که هنر مامی جونمه😘

من و دوستام

ممنون از همه ی عزیزای دلم و هدیه های زیباشون😍

پست بعدی مامی جونم یه فیلم از نواختن فلوت ریکوردر با اجرای من واستون میذاره😉

پسندها (7)

نظرات (7)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
8 اردیبهشت 98 21:08
به به چه تولد خوشگلی بود جای ما خالی 

عزیزم تولدت مبارک🎂
آتریسا جون
پاسخ
ممنون عزیزم😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
8 اردیبهشت 98 21:18
ای جانم چه خانم خوشگلی تولدت مبااااارک عزیزم ❤️
و‌چه مامان با سلیقه یی 🌹
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارید😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
9 اردیبهشت 98 8:07
تولدت مبارک دختر زیبا. 😘
آتریسا جون
پاسخ
سپاس🌹
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
9 اردیبهشت 98 8:07
تولدت مبارک دختر زیبا. 😍
آتریسا جون
پاسخ
سپاس😘
Maman fatemehMaman fatemeh
9 اردیبهشت 98 14:09
عزیزم😍هزار سالگیشو جشن بگیرید😘
آتریسا جون
پاسخ
ممنون عزیز دلم😍
مامان صدرامامان صدرا
9 اردیبهشت 98 14:12
تولدت مبارک پرنسس🎂💖🎂
آتریسا جون
پاسخ
ممنون عزیزم😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 اردیبهشت 98 15:47
تولدت مبارک عروسکه خوشگل
آتریسا جون
پاسخ
❤️❤️❤️