آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

اجرای من با فلوت ریکوردر

1398/2/17 11:00
نویسنده : آتریسا جون
888 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

مامی جونم قول داد از نواختن موزیک من فیلم بذاره😉

امروز می خوام چند تا آهنگ خوشگل واستون بنوازم😍

آهنگ بسیار زیبای خوشحال و شاد و خندانم🤩

بخشی از آهنگ زیبای غوغای ستارگان ( امشب در سر شوری دارم )

از استاد عزیزم آقای اسکندری تشکر میکنم🌹

این هم، فیلم زیبایی از هم نوازی من با استادم و اجرای بخشی از آهنگ نوایی

😍😍😍

پسندها (8)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
20 اردیبهشت 98 11:32
افرین دختر با استعداد. 😘
آتریسا جون
پاسخ
ممنون عزیزم🤩
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 اردیبهشت 98 15:45
ای جانم موفق باشی آتریساخوشگله

30 شهریور 98 17:29
چقدر از این دومی خوشم اومد خانوم با استعداد👌👌❤️❤️😍😍🤩
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررررررررررررررررررسی پانته آ جوووووونم😘