آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

تابستان امسال

1398/6/27 18:31
نویسنده : آتریسا جون
782 بازدید
اشتراک گذاری

تابستون شلوغی داشتم امسال

کلاس اسکیت و شطرنج هم به بقیه ی کلاس هام اضافه شده بود و کلی کیف میکردم

اول های مرداد بود که گفتن واسه آی مت میخوان مسابقه برگزار کنن تا واسه تیم ملی ایران واسه مسابقات جهانی چند تا دانشمند کوچولو رو انتخاب کنن🤩

اولش به مربی و مامی جونم گفتم که نه من دوست ندارم، ولی بعد خانم مربی با من کلی حرف زد و راضی شدم😉 دو تا آزمون برگزار کردن تا مرحله ی استانی؛من انتخاب شدم و واسه مسابقه ی کشوری باید به شیراز می رفتیم 5 شهریور هم روز برگزاری فستیوال بزرگ آی مت بود🤗

خیلی شلوغ بود از همه ی شهرهای ایران اومده بودن؛ یک هفته بعد قرار بود که انتخابی تیم ملی ایران رو اعلام کنن، ما چند روزی رو شیراز موندیم و کلی خوش گذروندیم بعدش هم رفتیم یزد، جاهای دیدنی یزد رو هم دیدیم و بعد برگشتیم خونه🤗

همه ی نمره ی مسابقه کشوری رو گرفته بودم و واسه مسابقه ی جهانی که امسال به میزبانی ایران ( کیش ) برگزار میشه؛ انتخاب شدم🤩

خیلی حس خوبی داشتم🤩

آتشکده بهرام

من و بابایی جوووووووووووووونم😘

با لباس قشقایی در باغ قوام😍

مشهد، شب عاشورا 98

حضور دوباره ی من در کارالند🤗

 

پسندها (5)

نظرات (2)


28 شهریور 98 22:12
موفق باشی خانوم کوچولو😊
آتریسا جون
پاسخ
ممنون خاله مهربووووووونم😘
عمه زهرا
5 آبان 98 10:04
آفرین و هزار ماشالله به تو باهوش خانواده -عشق همه فامیل - دوست دارم عزیز دل همه مون 
 
آتریسا جون
پاسخ
سلام عمه زهرا جوووووووووووووووونم 😍مررررسی🤩
منم دوستون دارم😘❤️😘
منم به شما افتخار میکنم🤗😍