آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 11 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

اولین روز مدرسه

1398/6/31 20:45
نویسنده : آتریسا جون
923 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به همه ی دوستان گل و مهربووووونم😍

امروز کلاس اولی شدم؛ خیلی خوشحالم؛ آخه ریحانه جونم، خانم معلمم رو خیلی دوست دارم😘

عکس های امروز🤗

ژست آرسام جون خیلی بامزه شد واسه عکس یادگاری با من😉

ورودی مدرسه🤩

ریحانه جونم😍

این هم منم سر کلاس اول، واسه اولین روز🤩

واسه ریحانه جون و بچه ها یه شعر خوشگل که دیشب یاد گرفتم خوندم و ریحانه جون خیلی خوشش اومد و بچه ها هم واسم دست زدند😍

نارنجی و طلایی

پاییزه و پاییزه

باد میاد و با هو هو

برگا رو زود میریزه

فصل کتاب و دفتر

کوله و کیف و مداد

منم میرم مدرسه

تا که بشم باسواد

اولین کتابهای درسی من🤩

پسندها (11)

نظرات (7)


1 مهر 98 15:05
مبارکه خانوم خوشگله
آتریسا جون
پاسخ
مرسی پانته آ جونم😍
عمه فروغعمه فروغ
1 مهر 98 19:15
موفق باشی در مرحله جدید زندگیت آتریسا جونی😘
مامان خانمی ممنون میشم ما رو دنبال کنید🌹
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عزیزم
چشم حتما گلم😘

1 مهر 98 20:00
سلام خوشگل خانوم شما همسن اجی تینا منی پس چجوری مینویسی؟؟؟
من نیلا هستم ده سالمه و خیلی خوشحال میشم دنبال کنی
آتریسا جون
پاسخ
سلام نیلا جون
آره عزیزم من مامی آتریسا جون هستم ولی از زبان آتریسایی می نویسم که ان شالله هر وقت تونست مثل شما عزیز دلم بنویسه خودش بیاد و ادامه بده😉
چشم حتما
ایسلایسل
3 مهر 98 16:44
ای جانم💜💜💜 دختر خوشگل با جای خالی دندونش بامزه تر هم شده😙😙😙😙 فرشته کوچولو انشاالله عکس کارنامه های بیستت 
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 مهر 98 6:16
چه خانیم شدههههه ماشالله عزیزم 🌹🌹
آتریسا جون
پاسخ
😍😍😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 مهر 98 9:01
ای جانم موفق باشی آتریساجونم💖💖💖
آتریسا جون
پاسخ
مرسی مبینا جونم😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 مهر 98 4:49
مبارک باشه آتریساجون
ممنون ک ب وبلاگمون سرزدین
مطالبتونو دنبال میکنم،خوشحال میشم دنبالمون کنید🌹🌹
آتریسا جون
پاسخ
بله عزیزم
حتما😍