آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

مقام دوم جهانی در مسابقات آی مث( ریاضی )

1398/11/10 13:28
نویسنده : آتریسا جون
1,391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به همه دوستای خوب و مهربووووووووووووووووووونم

خیلی وقت بود مامی جونم وقت نمی کرد بیاد و خاطرات قشنگ منو ثبت کنه😉

امروز اومدم با یه خبر خووووووووووووووووووب

بهتون گفته بودم واسه مسابقات جهانی آی مث یا آی مت فرقی نمیکنه🤗انتخاب شدم، آخر دی ماه مسابقات به میزبانی ایران در کیش برگزار شد😍

و من

❤️آتریسا قادری❤️

موفق به کسب مقام دوم جهانی شدم😍

خیلی خوشحالم که تونستم از مامی و بابایی جونم واسه تمام زحمتهایی که واسه من کشیدن؛ با کسب این مقام تشکر کنم😍

و همچنین مربی عزیزم خانم کتایون ایزانلو و مدیریت محترم موسسه آی مث خانم پسندیده عزیزم هم خیلی زحمت واسه من کشیدن که با کسب این افتخار واقعا خوشحالشون کردم😍

واااااااااااااای باباجون و مامان جون مامی هم خیلی واسم ذوق کردن و بهم افتخار کردن😍

داییییییییییییی مهربونم هم کلی خوشحال شد و واسم آرزوی موفقیت های بیشتر کرد🤗

عمه های بابایی جونم هم خیلی به من لطف داشتن، عمه زهرا جونم ؛ عمه ناهید و عمه معصومه هم خیلی خوشحال شدن؛ ممنون از همه عزیزانم🤩

بین این همه آدم مهربوووووووووون آدم هایی هم هستن که خیلی نسبت نزدیک به من دارن ولی از موفقیت من خوشحال که نشدن هیچی ناراحت هم شدن🤔مامی جونم میگه عشق مامی همه ی این رفتارهاشون از روی حسادته؛ آدم هایی که از موفقیت دیگران ناراحت میشن مشکلات ریشه ای دارن😆

خب بگذریم از این حرفها بریم چند تا از عکس های مسابقات رو با هم ببینیم😍

منم قبل از آزمون🤗

بعد از آزمون😉

اینجا هم روز اختتامیه ست؛ روز اختتامیه به همه ی شرکت کنندگان در مرحله جهانی، جام و مدال داده شد و 5 روز بعد نتایج اعلام شد😍

من و دکترزاده باقری مدیرعامل آی مث ایران😊

اختتامیه جشن خیلی بزرگی برگزار کردن، عمو فتیله ای ها بودن، خاله خورشید بود که یه آهنگ خیلی زیبا همراه با گروه شون اجرا کردن و خواننده ی دوست داشتنی من محسن ابراهیم زاده هم چند تا آهنگ واسه ما اجرا کرد منم که عاشق دونه دونه ام😍🤗😉

سرتیفیکیت و کاپ و مدال های مقام دومی من قراره در جشن بزرگی که در مرکز استان گرفته میشه با حضور استاندار و ریاستهای محترم موسسه و آموزش و پرورش و... به من اعطا کنن😍

بعد عکس اوها رو هم میذارم🤗

همینطور عکس های پاییز و زمستان رو هم بعد مامی جونم آپ میکنه😍😘

پسندها (8)

نظرات (7)


10 بهمن 98 13:58
مبارکه اتریسا جونی😍😍
خیلی هم خوشحال شدم که دوباره اومدین😍😍
دلم براتون تنگ شده بود
آتریسا جون
پاسخ
ممنون عزیزم😘 ما هم همینطور😍دیگه بیشتر میام سر میزنم🤗

10 بهمن 98 14:23
👏👏👏👏
آتریسا جون
پاسخ
😍❤️😘
عمه فروغعمه فروغ
10 بهمن 98 16:02
هزارماشالله مبارک باشه آتریسا گلی😘
موفقیت هات همیشگی❤
آتریسا جون
پاسخ
سلام عمه فروغ مهربووووون😘سپاس❤️
مامان آیسلمامان آیسل
10 بهمن 98 16:13
خیلی تبریک میگم..همیشه موفق باشه آتریسا جان
آتریسا جون
پاسخ
ممنون عزیزم😍

10 بهمن 98 20:56
منو که شناختین؟😁😊
آتریسا جون
پاسخ
بله نیلا جون عزیزم
دختر خرداد ماهی با نمک😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
10 بهمن 98 21:10
امیدوارم موفق باشند
من وبلاگ شما رو دنبال کردم اگر خواستید وبلاگم رو دنبال کنید
آتریسا جون
پاسخ
ممنون دوست خوبم
بله حتما😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 بهمن 98 1:50
به امید موفقیت های بیشترت خوشگل خانم😍😍😍😍😍❤❤❤❤
آتریسا جون
پاسخ
ممنون عزیزم😘🌹