آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

دندون درآوردن آتریسا جون در شب یلدا (242 روزگی)

1392/9/30 15:47
نویسنده : آتریسا جون
1,558 بازدید
اشتراک گذاری

                                سلام سلام صد تا سلام

                            من اومدم با دندونام

                             می خوام نشونتون بدم

                           صاحب مروارید منم

                             یواش یواش و بی صدا

                           شدم جزو کباب خورااااااا

دو هفته ای می شه که شب ها تو خواب جیغ می زنم و گریه می کنمگریه بد اخلاق شدم آخ تازه بی اشتها هم شدم اصلا دوست ندارم چیزی بخورم، مامانی و بابایی اینقدر نگران شده بودن که مامانی روز پنج شنبه من و به دکتر برد تا گوش ها و گلوم و نگاه کنه فکر می کردن شاید سرما خورده باشم( آخه نیست که شب ها جیغ می زنم صدام گرفته، هنوز هم خوب نشده) دکتر نگاه کرد و گفتش که نه حالش خوبه سرما نخورده بعدش مامانی به دایی امیر حسین زنگ زد و کلی باهاش صحبت کرد، دایی گفتش که دراومدن دندون هاش باید نزدیک باشه طبیعی، بعدش مامانی کلی با عمه ام ( مامان پدرام جون) صحبت کرد، عمه جونم ام می گفت احتمالا از دندون هاش باشه، راستی ظهر اون روز که رفته بودیم خونه مامان بزرگ بابایی جونم، مامان بزرگ گفتش که دندونش جوونه زده؟؟؟ ولی مامانی اون موقع متوجه نشد خلاصه اینکه امروز که میشه 30 آذر ( راستی امشب هم شب یلداست) من دارم صاحب یه مروارید دندون کوچولو میشممژهفرشتهمژه

اولین مروارید دندون من ، ردیف پایین، دندون پیش جلو و سمت راست که داره در می آدلبخند

البته سمت چپیش هم دیده میشه ولی هنور برجسته نشدهچشمکچشمکچشمک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)