آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

سومین مروارید دندون آتریساجون( دندون بالایی سمت راستی)

1392/11/13 16:2
نویسنده : آتریسا جون
1,369 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب حول و حوش ساعت 10 بود که با بابایی جونم بازی می کردم و هی خودم و واسش لوس می کردملوسمامانی اومدش و به بابایی گفتش که به لثه اش دست نزدی و همون موقع دستش رو به لثه بالایی من زد و یکهو کلی خوشحال شد و به بابایی گفتش که دندون بالایی آتریسا جون جوونه زده و کلی من رو بوسیدماچو تاریخ 1392/11/12 رو توی تقویمش علامت زد و با انگشتاش یه چیزی رو حساب کرد و گفتش که میشه 9 ماه و 9 روز، خیلی بامزه ست مگه نهبا مزه و به بابایی می گفتش که شاید همه ی اون دردی رو که آتریسا جیگر هفته ی پیش کشید واسه همین بوده و این شعر خوشگل و واسم خوندش:

انار دونه دونه

بچه ای دارم دردونه

قشنگه مهربونه

انار دونه دونه

چهار روزه که بچه ام 

گرفتار دندونه

انار دونه دونه

توی دهان بچه ام

یه گل زده جوونه

گل نگو مرواریده

مثل طلای سفیده

هیچ کی از این قشنگ تر

جواهری ندیده

مرسی مامی گلم ، خیلی قشنگ بودقلب

امروز صبح زودتر از همیشه بیدار شدم و شروع کردم به بازیگوشی و شیطونیشیطونیاز وقتی که بزرگ شدم دیگه دوست ندارم برم توی استخرم و با توپ هاش بازی کنم، دوست دارم از بیرون باهاشون بازی کنم الان هم دارم همین کار رو می کنم و مامانی هم کلی عکس از من گرفتعکس ولی هر کار کرد نتونست مروارید دندون های من و شکار کنهآرهیعنی من نذاشتم، آخه من دوست ندارم کسی دندون هام و ببینه، خجالت میکشم خبخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)