آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

لپ های قرمز آتریسا جون ( 288 روزگی)

1392/11/16 16:2
نویسنده : آتریسا جون
1,424 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته ای میشه که هوا خیلی سرد شده، مامانی همش میگه که آتریسا جون یه وقت سرما نخوره واسه همین هم من یک هفته ای میشه که اصلا از خونه بیرون نرفتم الان هم خوابیده بودمخواب یکهو مامانی بالای سرم اومدش و گفتش که وای چرا لپ های جیگر مامان اینقدر قرمز شده نکنه تب کردهتب فوری دست زد به پیشونیم و گفتش که نه خدا رو شکر دماش پایینه، بعد مامانی یادش اومد که یه جایی خونده که بعضی وقتها وقتی نی نی ها می خوان دندون درآرن لپ هاشون قرمز میشه مثل الان من راستی ظهری بابایی و مامانی داشتن دندون های من رو چک می کردن که متوجه شدن دندون بالایی سمت چپی هم می خواد که بزنه بیرون، دوتا دندون نیش پایینی هم برجسته شدن، آخ که من چقدر دارم اذیت میشم، دیشب هم یکی دیگه از اون شب هایی بود که تا صبح جیغ زدم و نق زدمکلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)