آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

چهارمین مروارید دندون آتریسا جون (290 روزگی)

1392/11/18 16:3
نویسنده : آتریسا جون
1,467 بازدید
اشتراک گذاری

290 روزگی من که میشم 9 ماهه و دو هفته ای، چهارمین دندونم هم جوونه زد صبحی مامانی به بابایی جونم میگفتش که دیشب وقتی آتریسا جون خوابیده  بودش صورتش و به بالش میکشید چقدر اذیت بوده واسه همین لثه های من و چک کرد و کلی ذوق کرد و به بابایی گفتش که چهارمین مرواریدش که میشه دندون پیش سمت چپی بالایی جوونه زده و خدا رو شکر کردشکر بعد با خودش حساب میکرد که سومی رو اول هفته(شنبه) و چهارمی رو آخر هفته(جمعه) که میشه 1392/11/18 درآورده و توی تقومیش علامت زد. باز مامانی به دهانم نگاه کرد و گفتش که جان مامان دو تا پیش کناری ردیف پایینش برجسته شده، پس حالا نوبت این هاست...

پایان

 من هر وقت ما ما... با با ... میگم همین جوری میگم واسه اینکه حرف زده باشم ولی امروز وقتی مامی جونم داشت لواشک می خورد و منم پیش بابایی بودم و نگاهش می کردم یکهو گفتم ماما و دیدم مامانی و بابایی کلی ذوق کردن واسمذوقواسه همین دوباره به مامانی نگاه کردم و گفتم ماما و وقتی دیدم واسم دست میزنن و تشویقم می کننتشویقمنم شروع کردم به دس دسی کردندس دسی و اینجا بود که بابایی میگفت بخورمت آره بخورمت تموم بشی و من باز خودم رو لوس کردملوس

یکی دیگه از کارهایی که جدیدا خیلی دوست دارم مسواک زدنه، وقتی مامانی یا بابایی می خوان مسواک بزنن مسواک من کلی خوشحال میشم و حتما باید مسواکشون رو من تو دهانشون تکون بدم حتی اگه خواب هم باشم اگه صداش و بشنوم بیدار میشم و میگم ها ها ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)