آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

بسته ی آموزشی صدآفرین و آتریسا جون ( 295 روزگی )

1392/11/23 16:3
نویسنده : آتریسا جون
1,725 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت پیش ها مامانی یه بسته ی آموزشی واسم خریده بود که اسمش با ما بودش ولی وقتی متوجه شد که یه بسته ی آموزشی دیگه هستش که از اون بهتره cd هاش هم بیشتره و چون من هنوز کوچولوام و کاغذها رو پاره می کنم یا دهنی می کنم همه رو، فعلا cd نگاه کنم خیلی بهتره واسه همین چند روز پیش بسته ی آموزشی صدآفرین رو واسم سفارش داد و این چند روزه همش واسم میذاره تا ببینم، منم بدم نیمده نگاه می کنم بعضی وقت ها هم ادای اون خانم یا آقاه رو که تو فیلم هاشون حرف می زنه درمیارم و مامانی کلی واسم ذوق می کنه الان هم مامانی واسه اولین بار جعبه و کارت ها رو به من داد تا ازم عکس بگیره وگرنه تا حالا من ندیده بودم این ها رو و خیلی خوشم اومد ازشون هر وقت مامانی cd رو واسم میذاره تا ببینم منم بدو بدو میرم سمت روروک ام که به تلویزیون نزدیکه تا از اونجا ببینم البته مامانی هی به من میگه نه عزیزم این کار بدیه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)