آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

یکی از جدیدترین کارهام...

1393/12/14 15:15
نویسنده : آتریسا جون
3,147 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی هست که حول و حوش ساعت 12 با آرتینی میریم پارک نزدیک خونهزیباکلی با هم و با نی نی های تو پارک با هم بازی میکنیمچشمکدیروز وقتی داشتیم دنبال همدیگه بدو بدو می کردیم، یهویی آرتینی افتاد و منم افتادم ( البته پارکت بود و چیز خاصی نشد ) یه کوچولو گریه کردم و بعد عمه بغلم کردبغلو آرتینی هم اومد و زمین رو بد کرد و آروم شدمآرام

خب اومدیم خونه و وقت ناهارم بود، نشستم رو صندلی که یهویی صدای در شنیدم و فوری گفتم بابا؛ از مامی خواستم بذاردم پایین، رفتم پیش بابا و اول دست دادم و گفتم تلام...

بعدش هم گفتم بابا، درد... درد... آرتین... آرتین و با انگشتهام هم پیشونیم رو نشون میدادمچشمکوااااااااااای مامی چقدر خندیدقه قهه واسه بابایی تعریف کرد که چی شده ولی من همین جور یه ریز میگفتم...

حتی شب هم که رفته بودم با فاطمه بازی کنم، واسه اون هم گفتم، امروز صبحی هم وقتی با مامان جونم میخواستم حرف بزنم فوری گفتم، درد... آرتینچشمک مامی میگفتش که واااای شما هنوز یادت نرفته، به همه میخوای که بگیزیبا

اولین سوغاتی من از مامان بزرگ (( بابایی ))

پریشب وقتی رفته بودیم خونه مامان جون، سوغاتی مامان بزرگ که از سفر حج زحمت کشیده بودن، گرفتیم و اومدیم خونه، وااااااااای که من چقدر ذوق کرده بودم و همش از مامی میخواستم که تنم کنهزیبا

میســــــی مامان بزرگ عزیزمبوس

پسندها (6)

نظرات (17)

ساسان اس ام اس
14 اسفند 93 15:54
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان هانا و آریا
14 اسفند 93 16:34
ای جونم تلام آخیییییی خاله جونی اوف شدی؟ چه لباس خوشگلی دست مامان بزرگ مهربون درد نکنه به شادی تن کنی عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جوووونمآره خاله ای یه کوچولو دردم اومد، تا امروز هم همش میگم.......... میســــــــــــی خاله هانا جونم و آریا نانازی رو می بوسم بوسبوس
محمد
14 اسفند 93 22:38
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
حدیث
15 اسفند 93 10:22
سلام اتریسا جونی الهی افتادی بیشتر مراقب خودت باش نفسی مامان جون دلش کوچیکه میخاد به همه بگه دیگه خانوم خوشگل سوغاتیت مبارکت باشه اتریسا خوشگله
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله حدیث جـــــــــونم واااااااااای آره حدیث جون،واقعا به همه میخواد بگه، حتی دیشب هم موقع خواب هم میگفت میســــــــــــــی خاله ای
saeedsingle
15 اسفند 93 13:57
سلام ابجی0... حالتون خوبه؟؟؟ اتریسای ماچطوره؟؟؟ خیل لباسش خوشکله مبارکش باشه ... درضمن دیگ نبینم اتریسا زمین خورده هااااااااااا
آتریسا جون
پاسخ
سلام، ممنونمایشالله شما هم خوب خوب باشین آتریسایی هم خوبه هر روز درحال شیرین زبونی و البته، دلبری لطف دارین، چشاتون خوشگل میبینه... چشم حتما، بیشتر مراقبم
نگین
15 اسفند 93 14:11
عزیزم لباست چه خوشمله دست مامان بزرگ هم درد نکنه ایشالاه تو شادی ها و خوشی ها ازش استفاده کنی....وای این لباس بپوشی ماه میشه خعلی
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــــــــــــــــــــــی خاله نگین جــــــــــــــــــونم
یاقوت
16 اسفند 93 1:13
همه چشم اندازها وقتی زیباست که نمره ی عینک مهربانی شما 20 باشد ...
یاقوت
16 اسفند 93 1:14
الهی اتریساا جون مواظب باش دیه همیشه تن درست باشی اتریساا جونم لباستم نازه
آتریسا جون
پاسخ
چشم عمویی عزیزمیه کوچولو شیطونی کردم، افتادمممنونم عم جونم
مامان هستیا
16 اسفند 93 7:54
سلام عزیزم چه لباس خوشگلی مبارکت باشه گلم مثل خودت خیلی خیلی خوشگل و نازه دست مامان بزرگت درد نکنه زحمت کشیدن.فدات شم گلم خیلی دوست دارم عزیزم ایکاش می پوشیدی و مامانی یه عکس از خودت با این لباسو میذاشت
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ای، میســـــــــی خاله جونمچشاتون خوشگل میبینه یه کوچولو واسه الانم بزرگ بود وگرنه حتما پوشیدنی عکس میگرفتم منم دوستون دارم، هوارتا
نازدونه
16 اسفند 93 12:53
الهی چقد نازه مبارکت باشه خوشگل خانوم عسلی
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــــــــــــی خاله ی عزیزم
مامان آتریسا
16 اسفند 93 13:21
آتریسا جون پیرهن نو,سال نو,حرفا وکارهای نو همه ی همه مبارک.ان شااله لباستوبه خوبی وخوشی تنت کنی
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله نفیسه جون جونم
هلا
16 اسفند 93 17:41
سلاااااااااااام عزیز دل خاله فدای خوشتل خانومی اینقته دلم واست تنگیده بوووووووووووووووووووووود که نگو خوشحالم که میبینم یه لبس خوشتل داری و دوسش هم داری خوش به حالت (: دوستت دارم عسیسم بووووووووووووووووووووس بااااااااااااااااااااای
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله هلای عزیزم خدا نکنه خاله جون منم دلم تنگ شده بود واستونمیســـــــــــــــــــــــــــــی خاله جون می بوسمتون
zahra
17 اسفند 93 6:02
سلام ماشالله چ دختر نازی دارید .... امیدوارم همیشه سلامت باشه
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم، ممنونم، مرررررررسی که پیشمون اومدی عزیزم
نگین
17 اسفند 93 15:10
اتریسایی اپم با مامی پاشو بیا وبم ببین چطوری هاست
آتریسا جون
پاسخ
چشم خاله جونم، حتما
مامان افسانه
18 اسفند 93 0:40
سلام فرشته ناز من نبینم بخوری زمینهااااا خیلی باجاله دنیا هم هر چی میشه تند تند تعریف میکنه خیلی ماه تلام میگی بخورمت عسل من زیارت مامان بابا هم قبول باشه ان شاالله قسمت خودون بشه سوغاتی هم خیلی ناز بود
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله افسانه جـــــــــــــــونم آره خاله ای منم واسه بابایی همه چی رو تعریف میکنم ممنونم افسانه جون، ایشالله قسمت همه بشه
مامان آنیسا
18 اسفند 93 9:14
آخی عزیز دلم اوخ شده می بینم که شما هم مثل دختر من بد دردی و ناز وادا بسیار خدا نکنه آنیسا هم به یه جایی بخوزه تا چند روز همش تعریف میکنه و هی میگه آخ آخ درد گرفت دست مامان جونت درد نکنه چه لباس خوشکلی واسه دخملی خریده
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله جونم، منم یاد گرفتم که همه چی رو تعریف کنم میســــــــــــــی خاله ی عزیزم
DUYĞU
18 اسفند 93 20:28
آتریسا جونم لباس نو مبارک گلم،دست مامان بزرگم درد نکنه بووووس آتریسای گلم
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــــی خاله ای منم بوسبوس