آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آتریسا جــــــون مریض شده

1394/2/9 12:02
نویسنده : آتریسا جون
4,034 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تا صبح اصلا نخوابیدم، اولش همش گریه میکردمگریه تا اینکه ساعت 2 بود که بالا آوردم و مامی و بابایی دلیل نق زدنم ها رو فهمیدنغمگین

تا صبح شاید 5 یا 6 بار بالا آوردم و همش از مامی آب میخواستم، مامی جونمم میگفت مامانم اگه آب بخوری باز همه رو درمیاری نانازمغمگینولی من با یه حالت معصومانه بهش نگاه میکردم و میگفتم آب بده... آب بده...

صبحونه هم هیچی نخوردم، بابایی میگفت واسه این تخمه هایی هستش که دیشب خوردم، رو دلم مونده و نتونستم هضم کنم... حالمو بد کردهشاکی

دیروز هم با مامی رفتیم بهداشت واسه قد و وزن 2 سالگی، خانمه گفتش که خیلی وزن کم کرده از یک سالگیش به این ور؟؟؟

الان هم اومدم پیش مامی ولی اینقدر خسته بودم، زیر میز خوابم بردخواب

پسندها (6)

نظرات (16)

مامان سمانه
9 اردیبهشت 94 12:52
واااااای آتریسایی من مریض شدی خاله جووووون ؟ استراحت کن تا زود خوب بشی مامانی آخه مامان خانووووم این عکسو گذاشتی دل ما ریش شد که ...
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله ایی، اصلا حالم خوب نیست، تازه یه کوچولو داغ هم شدم آره سمانه جون خودم هی نگاش میکردم یه جوری میشدم، همش قربون صدقه ش میرفتم... مرسی عزیزم
عمه زهرا
9 اردیبهشت 94 13:49
سلام سعیده این آدرس رزبلاگ تغییر دادم ش بعد دامین Funbest.ir رو دی ان اسشو از رز بلاگ انتقال پنل وردپرس دادم بزودی سایتمو درست میشه ادرس وبلاگم اول اسم ریحانه گذاشتم با تاریخ تولدش میخوام حرفه ای رو سایت کارکنم .خواستم ادرس رزبلاگم همین funbest بزارم قبلا کسی اونجا انتخاب کرده این اسمو برا همین روی رزبلاگ اینو گذاشتم رو ی وردپرس که بزودی قالبو پوسته اش نصب میشه خود سایت funbest.ir
آتریسا جون
پاسخ
ایشالله زودی درست شه عزیزم
عمه زهرا
9 اردیبهشت 94 13:50
پس چی شد این ادرس رزبلاگ http://reyhan66.rozblog.com اینم ادرس سایتم که بزودی تغییر دی ان اس از رزبلاگ روی نت افزار تنظیم میشه ودیده میشه میبرمش روی وردپرس http://funbest.ir
آتریسا جون
پاسخ
مررسی عزیزم، آدرس و تغییر دادم
سما مامان مرسانا و ارشيا
9 اردیبهشت 94 15:14
سلام آتريسا جوووووووونم واى خدا بد نده آتريسايىببين چجورى افتاده رو زمين چقدر كم وزن شدى آتريسامامانى مواظب آتريسايى باش بچه مريض بشه خيلى بده و طول ميكشه تا زود خوب بشه منم خودم الان سرما خوردم از طرف من آتريسا جونو ببوس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله سما جووونم آره عزیزم خیلی وزن کم کردهچشم حتما مرسی
مامان افسانه
9 اردیبهشت 94 16:06
الهی بمیرم این چه وبروسیه افتاده به جون بچه ها دنیا هم تب شدید و استفراغ و اسهال داره اصلا از جاش تکون نمیخوره چقدر معلومه تو عکس که حال نداره بدی بچه ها اینه مریض میشن چیزی نمیخورن و این بیشتر ضعیفشون میکنه روی ماهشو ببوس و خیلی مراقب فشته کوچولومون باش
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه افسانه جونالهـــــی دنیا جونمم مریض شده، فصل بدیه... همش تو هوا میکروب داره مرررررررررسی عزیزم، دنیا جونمو می بوسم
مامان راحله
9 اردیبهشت 94 17:22
الهیییییییییییی خدا نکنه مریض بشی عزیزمممممممممممم ان شالله زود خوب بشی گلم
آتریسا جون
پاسخ
امروز بهترم خاله جونم؛ مررررسی
DUYĞU
9 اردیبهشت 94 19:31
الهی فدات آتریسا جووون ،خیلی ناراحت شدم گلم ،ان شالله زود خوب بشی عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله ی عزیزم بهترم امروز دوستون دارم
saeedsingle
10 اردیبهشت 94 0:06
ابجی بچه رو چیکارش کردیـــــــــــــــــن شماهاااااااااا آتریسایی ناراحت نباش عزیزم زود زود خوب میشی ایشالا
آتریسا جون
پاسخ
وااای آره ما اشتباه کردیم، از دیروز همش میگم من داغ کنم تخمه بخرم واسه خونهاصلا نصف شد اینقدر بالا آورد دیشب موقع خواب میگفت: مریض شدم میســـــــــــی عمو جونم
عمه فروغ
10 اردیبهشت 94 16:04
بلا به دور باشه آتریسا جونم ان شاا.. همیشه سلامت باشی و خیلی زود بهبود پیدا کنی
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عمه فروغ عزیز
نگین
11 اردیبهشت 94 20:51
ای واااااااااااااااااااااااااااای عزیزدلمممممممم الهی فدات نبینم مریض بشی عزیزم.خب مواظب باش دیه تخمه برا سن شما سنگینه .قربونت که چقد ناناز خوابیدی.ایشالاه که خوب شده باشی عسلم بوسسسسسسسسسسس
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله نگین جونم، از اون روز همش میگم تخمه اهه اهه.... میســــــــــــی خاله جونم، بوسبوس
مامان هستیا
13 اردیبهشت 94 7:14
سلام عزیزم بلا بدور باشه گلم انشالله زود زود خوب میشی. فدات شم هستیا هم مریض شده سرماخورده خدا کنه هر دو تون زودتر خوب بشین می بوسمت عسلم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله،خدا نکنه خاله عزیزم ایشالله هستیا جونم زودی خوب میشه هستیا جونم می بوسمت
مامان آتریسا
13 اردیبهشت 94 10:24
بلابه دورعزیزم.چت شده خوشگلم ؟آخی کلی ناراحت شدم .اتفاقا چندروزپیش عکسای بچگی های آتریساجون روباالانش مقایسه میکردم وپیش خودم میگفتم خیلی لاغرشده !!!!ولی زیادنگران وناراحت نباش سعیده جون .ان شااله یه رودل معمولی بوده وزود تموم میشه .ماروازاحوالات اتریساجونم زود زود خبردارکن
آتریسا جون
پاسخ
آره نفیسه جون از پارسال تا الان یعنی بعد از دو سال 2 کیلو کم کرده، همش واسه شیر خودم بود تپلیش غذا هم که اصلا نمیخوره با کلی فیلم و وقت گذاشتن چند قاشق بتونم بدم بخوره آره خدا رو شکر مال همون تخمه ها بود
مامان آنیسا
14 اردیبهشت 94 8:28
آخی عزیزم نبینم حالت خوب نباشه ؟ بلا دوره ایشالا خداروشکر که بهتر شدی
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جونم، آره خاله خوب شدم
مامان عسل 
15 اردیبهشت 94 8:20
الهی خاله به فدات ایشالله که الان خوب شده باشی ...خاله جونم چشم خوردی جیگرم
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله ی عزیزم
الهام
15 اردیبهشت 94 15:17
الهی چ ناز خوابیدی گلم....واااااااااای عزیزم زود زود خوب شی ایشالله
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــــــی خاله جونم
خاله فاطمه
27 اردیبهشت 94 8:58
الهی.ایشاللا که چیزی نبوده و نیست سعیده جان بچه ها تا صد بار تب نکنن که بزرگ بشو نیستن عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
آره عزیزم خدا روشکر چیز خاصی نبود، خوب شد