آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آب بازی کردم...

1394/3/31 16:17
نویسنده : آتریسا جون
4,031 بازدید
اشتراک گذاری


امروز صبح با مامی جونم آماده شدم تا بریم بیرونبغلمامی یه کوچولو خرید داشت ولی، قبلش یه سر باید می رفتیم خونه ی خاله مریمزیبا

لباسم رو خودم انتخاب کردم و به مامی جونم گفتم این خوبه، آره این قشنگهبغل

آماده شدم تا بریم خونه ی خاله و من با فاطمه بازی کنمچشمک

محبتبوسمیســــــــــــــی عمو یاقوت جـــــــونمبوسمحبت

مامی جونم چند تا عکس از من گرفت و کلی فدام شد محبتو

بعدش رفتیم خونه خالهزیبا

یه کوچولو نشتیم و بعد مامی گفتش که ما باید بریم، آخه مامی جونم خرید داشتخندونک

خاله گفتش که آتریسایی می مونی تا مامان بره و بیادش، منم فوری گفتم آرهبغل

این جوری شد که مامی رفت و منم با فاطمه و خاله کلی بازی کردمزیباوقتی مامی اومد دید که من لباسم رو عوض کردم و همش میگم: آب بازی ... آب بازی

خاله واسه مامی تعریف کرد که آره من کلی آب بازی کردم و لباسم خیس شدهچشمک واسه همین خاله، لباس فاطمه رو تنم کرده تا سرما نخورمبغل

وااااااااااااای مامی جونم چقدر از من فیلم گرفت تا به بابایی نشون بده و بابایی هم بخندهقه قهه

شیطونی هم میکردم و از پشتی خونه ی خاله میرفتم بالا ( آخه تبلت فاطمه روی اپن بود و ازش فیلم حسنی پخش میشد )

که مامی منو شکار کردزیبا

بعد لباسم که زودی خشک شده بود رو تنم کردم و برگشتیم خونه

اومدم خونه و همش از مامی میخواستم که آب بازی کنم، مامی هم یه کوچولو آب ریخت توی تشت کوچولوم و بهم اجازه داد آب بازی کنمبغل

بابایی جونم از سرکار اومد خونه و منم ازش خواستم واسم شعر مامان گلی رو بخونهچشمک

خیلی از شعر، رو حفظ شدم و با بابایی میخونمچشمک دستهام رو هم با ریتم قشنگ ترانه تکون میدمعینکمامی هم کلی واسم ذوق میکنه محبت

بابایی هم یه بار کامل خوند و مامی هم یواشکی فیلم گرفتزیبا

منم همش میگفتم: دوباره بخون بابایی جــــــونمبوس

دیشب وقتی با بابایی جونم داشتیم میخوندیم، اشک تو چشای مامی جمع شده بود و همش از ذهنش این سوال رد میشد؛ آخه عشق من چرا اینقدر این شعر رو دوست داری؟؟؟

البته بگم، بابایی جونم با صدای قشنگ و دلچسبش خیلی با احساس این ترانه رو میخونهچشمک

وقتی بابایی عزیزم میخواد بره سر کار، تا پای پله میرم و بهش میگم:

بابایی مواظب خودت باشبوس

پسندها (3)

نظرات (14)

سما مامان مرسانا
31 خرداد 94 16:29
سلام آتريسايى چه لباس خوشگلى و چه كلاه نازىاره بچه هاى اين دوره زمونه خيلى دوس دارن بمونن پيش خاله هاشون عه عه آتريسايى يه موقعه نيوفتىقربون دستاى توپولوت عزيزم اره ديگه آتريسايى بابا رو راه ميندازه تا بره سركار اى شيطون مامانى آتريسا جونم رو بچلونش
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله سما جونم شیطون شدم دیگه مرسی سما جونم فرشته های نازت رو ببوس عزیزم
مامان مرجان
31 خرداد 94 16:57
سلام هزار ماشاا... چه گل دختر خوشگلی خدا حفظش کنه من شما رو لینک میکنم خوشحال میشم به باران گلی منم سربزنید
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم خیلی لطف کردی اومدی پیشمون حتما عزیزم
مامان راحله
31 خرداد 94 23:46
فدات بشم .. چه لباس قشنگی عزیزم با لباس دختر خاله چه باحال شدی عزیزمممممم
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله جونممیســـــــــــی آره خاله جون؛ مامی همش میگفت که چه خوب تی شرت فاطمه واسه آتریسایی تونیک شده
مامان هستیا
1 تیر 94 7:31
سلام عزیزم چه لباست بهت میاد گلم وااای از دست شما وروجک ها که همش دوست دارید آب بازی کنید فدات شم لباستم خیس کردی هستیا هم آب بازی خیلی خیلی دوست داره من روزی چند بار لباساشو بخاطر همین آب بازیها عوض می کنم آفرین عزیزم چقدر خوبه که همش شعر می خونی فدات شم گلم می بوسمت کوچولوی زرنگ و باهوش خاله
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ای میســـــــی، قابل هستیا جون خوشگلم رو نداره آره خاله ؛ آخه هوا گرمه، آب بازی خیلی می چسبه هستیا جونم: بوسبوس
یاقوت
1 تیر 94 13:36
اتریسا جووووون شیطون و بامزه خودمونی دیگه همیشه سلامت باشی و خندون اتریسا جونم تقدیم بهت اتریساایی: http://uupload.ir/files/gf36_untitled-1.gif
آتریسا جون
پاسخ
آره عمو جونم خیلی شیطون شدم من خیلی خوشحالم که عموی گلی مثل شما دارم؛ مرسی
یاقوت
1 تیر 94 14:35
دوستها تکه های یک پازل اند اگه یکی کم بشه ، هیچی جاشو نمی گیره و اون پازل هیچ وقت کامل نمیشه تو یکی از همون تکه هایی که هیچ وقت گمش نمی کنم
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــــــــی عمویی مهربووووووووووووووووون خودم
مامان دوقلوها
2 تیر 94 15:40
ماشالا به این فرشته
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررررررسی عزیزم
narjes jo0on
2 تیر 94 15:44
سلام خوشگل خانوم وبتون عالیه راستی خودتون چی خوبین به وبم بیایین اگه دوست داشتین نظر هم بدین باتبادل لینک هم موافقم اگه دوست داشتین خبر بدین تا باهم تبادل لینک کنیم
آتریسا جون
پاسخ
سلام سلام عزیزم، حتما ببخشید دیر جواب دادم
نگین
2 تیر 94 17:21
الهی عزیزم چه لباس خوشتلی داری خاله.... الحق خیلی سلیقه ات ماهه.ای جونم اینجا بودی میخوردم تموم میشدی.خیلی ناز شدی با این لباس خیلی بهت میاد.
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله نگین جـــــــــــــونم میســــــــــــــــــی دوستون دارم بوسبوس
DUYĞU
2 تیر 94 18:12
سلام ب خوشگل خودمون اتریسا جووون عاشق موهای فرفریتم عزیزم،خیلی ناز شدی گلم مامان آتریسا جووون امیدوارم سلامت و شاداب باشین عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ی عزیزممنم دوستون دارم؛ هوارتا مرررررررررررررسی گلم منم خوبم
DUYĞU
2 تیر 94 18:20
دوستی قطره اشکی است در معبد عشق هرکجایش بچکد سرو محبت روید.
آتریسا جون
پاسخ
زیبا مثل همیشه مرسی عزیزم
عمه فروغ
3 تیر 94 0:39
ای جووووووووونم به دخترک عشق آب و آب بازی ای وااااااای ببین چطور از پشتی بالا میره
آتریسا جون
پاسخ
آره دیگه، عمه فروغ جون شیطون شدم، خیلی
هلا
3 تیر 94 13:15
سلام عسیس دل خاله خعلی دلم واست تنگیده بودا خوبی عزیزم؟ چه خوش سلیقه هم هستی خاله جون دوستت دارم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله هلا جووووووونم میســـــــــی، ما همه خوبیم آره دیگه، آتریسایی ام خب
bedas
3 تیر 94 17:48
سلام چطوری؟ لذت عکاسی با پایه ی مونوپاد را نمیخای تجربه کنی؟