آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛8 سالگیت مبارک

پرنسس اردیبهشتی ما

بیست و شش ماهــــــــــــه شدم... امروز واسه اولین بار وضو گرفتم...

1394/4/4 17:01
نویسنده : آتریسا جون
3,149 بازدید
اشتراک گذاری
.: آتریسا جووون؛؛؛ تا این لحظه ، 2 سال و 2 ماه سن دارد :.

                                          

جشنماهــــــــــــــــــــــه شدمجشن

امروز دو ماه از اینکه دو ساله شدم میگذرهبغل

و من هر روز دارم چیزهای زیادی رو یاد میگیرمزیبا البته هر روز هم شیطون تر از دیروز میشمبغل

تقریبا همه ی وقت مامی رو گرفتمچشمک

امروز وقتی مامی جونم واسه نماز ظهر داشت وضو میگرفت؛ منم به مامی گفتم: آتریسا هم وضو بگیرهبغل

بعد الله کنهزیبا 

اینجوری شد که با کلی ذوق با کمک مامی وضو گرفتمبغلو بعد هم چادرم رو سرم کردم و نماز خوندمفرشتههمه ی کارهای مامی رو تکرار میکنم؛ اول دستهامو میبرم بالا و میگم خدایا شکرتفرشتهبعد هم میگم: خدایا دوستت دارمفرشتهو بعد پچ پچ میکنم و مثل مامی به رکوع میرم و بعد هم به سجده میرم و کلی مهر رو ماچ میکنمبوس

آخر سر هم میگم: اللهم صل علی محمد و آل محمدفرشته

جدیدترین شیرین زبونی من:

دیشب یه کوچولو مامی رو ناراحت کردم؛ مامی هم یهویی عصبانی شد و گفت دختر بدی شدیغمگین

بعد از چند دقیقه که من گریه کردم؛ مامی جونم اومد و گفت که، آتریسایی ببخشید که خیلی عصبانی شدمخجالت

منم خیلی خونسرد گفتم: باشه......... ولی دیگه تکرار نشهزیبا

مامی جونم، فوری بابایی رو صدا زد و گفتش ببین عشق مامان چی میگهمحبتبوسمحبت

دیروز بعد از ظهر قبل از اینکه بریم بیرون؛ مامی جونم اومد و گفت آتریسایی خوشگل مامانبوس

برو یکی از لباس هات رو بیار تنت کنم بریم بیرونچشمکاول گفتم اون تاپ شورت سرهمی که بابایی خریده( آخه همش میخوام اونو بپوشم ) مامی گفتش که بجز اون یکیچشمک

منم رفتم و این لباسم رو آوردم، خب تنم کردم و مامی رفت تا آماده شه بریم بیرونچشمک

از اتاق صدام زد و وقتی دید از من صدایی در نمیاد، اومد ببینه چی کار میکنم، باز منو شکار کرد و کلی عکس از من گرفتخندونک

بعد از کلی عکس و ناز کردن من واسه مامی جونم

رفتم تا کفش هام رو بپوشم بریمبغل

مامی باز منو شکار کرد

اومد و منو دید که با موهای زولی پولی نشستم روی پله و دارم کفشم و پا میکنمچشمک

الان متوجه اومدن مامی شدمچشمک

چقدر خندیدمخندونکخندهقه قهه

مامی جونم میگه: عشقم برعکس پوشیدی که!!!

منم دارم میگم: بروووووووووووووووووووووو.......

خب بعد کفش برعکس ام رو درآوردم و رفتم تا مامی جونم گیره بزنه به موهام بعد بیایم بریم

واین هم ادامه ی ماجراچشمک

خودمو لووووووووووووس میکنمچشمکخندونکخنده

بغلبوساین هم آخرین عکس مـــنبوسبغل

بابایبای بای

پسندها (4)

نظرات (10)

DUYĞU
4 تیر 94 22:03
ااااای قربووونت اتریسا جووونم ، با موهای باز چقد شیرین میشی گلم
آتریسا جون
پاسخ
بوووووووووووووووووووووووووس واسه خاله ی مهربووووووووووووون خودم
DUYĞU
4 تیر 94 22:04
شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست اتریسا جوووون،امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی گلم
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــــــــی خاله جونم
DUYĞU
4 تیر 94 22:07
26 ماهگیت مبارک باشه عزیزم __در ادامه ی کامنت قبلی میخواسم بنویسم،اشتباهی ارسالو زدم بووووووس از اتریسا جوووونم
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله مرسی که اینقدر مهربونین
ثنــای دوست داشتنی
5 تیر 94 0:00
آتریسای عزیزم 26ماهگیت مباااارک هزار ماشالله به تو که بلد شدی وضو بگیری و الله کنی خانوم کوچولو خیلی تو دل برو شدی ها ، عکساتم خیلی قشنگن مثل خودت سلام سعیده جون، خوبی خانومی؟ روزه نمازاتون قبول
آتریسا جون
پاسخ
میســـــــــی خاله الهه جون سلام عزیزم؛ ماخوبیم گلم همچنین واسه شما هم قبول باشه الهه جون ثنا جونم و مهلای عزیزم رو می بوسم
مامان هستیا
6 تیر 94 8:42
سلام عزیزم 26 ماهگیت مبارک باشه گلم چه عکسهای خوشگلی با موهای ژولی پولی هم خوشگلی گلم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم؛ میســــــــــی
نازدونه
6 تیر 94 10:21
الهی عزیزم چقد نازه لباسات.خیلی بهت میاد. افرین که نماز میخونی خدا یار و نگهدارت باشه عزیزم. خیلی خوسجلی خوشبحال مامی که گل دخملی مثل شما داره.بووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــی خاله آره عزیزم منم همیشه خدای مهربوووون رو شاکرم که همچین فرشته ای بهم داده
عمه فروغ
6 تیر 94 10:57
26 ماهگیت مباااااااااارک آتریسا جونم هزار ماشاا.. به دخترک نماز خون التماس دعا عزیزم ا ی جووووووووووووووونم ژست هاش رو ببین
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــــــــی عمه فروغ مهربوووونم
نگین
7 تیر 94 14:22
وووووووووووووووووووووووووووی خاله قربونت چقد ناناز شدی خوشمل شدی یعنی میخوام بخورمت هااااااااااااااااااااااااااااااااا.خیلی لباست قشنگه خیلی بهت میاد .البته اینقده خوشگلی ماشالاه که هر لباسی بهت میاد. بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
آتریسا جون
پاسخ
خاله نگین جونم، جدیدا یاد گرفتم وقتی مامی میگه بخورمت... من فوری میگم: نه من می خورمت... ام... ام... میســـــــــــــــــــــــــــــــی
پیرمرد
7 تیر 94 23:10
خوشبختی : داشتنــ کسیـــ استــــ کهـ بیشتر از خودشـــ تــــــو را بخواهد و بیشــتر از تـــو هیـــچــــ نخواهد ... و تـــو برایشـــــ تـــــــمامــ زندگیـــ باشیـــ
آتریسا جون
پاسخ
داشتن همچین کسی تو زندگی یعنی همه چی
رویــــا
8 تیر 94 23:55
اتریسا جونم چقد تو نازی خالهههههههه...نازکردنتم خوشملهههه;-)UPДм ___ UPДм _____ UPДм ________ UPДм ____________ UPДм ________________ UPДм ____________________ UPДм ________________________ UPДм ____________________________ UPДм ____________________________ UPДм ________________________ UPДм ____________________ UPДм ________________ UPДм ____________ UPДм ________ UPДм _____ UPДм ___ UPДм __ UPДм __ UPДм ___ UPДм _____ UPДм ________ UPДм ____________ UPДм ________________ UPДм ____________________ UPДм ________________________ UPДм