آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

.: آتریسا جووون؛؛؛ تا این لحظه ، 2 سال و 2 ماه و 2 روز سن دارد :.

1394/4/6 17:30
نویسنده : آتریسا جون
2,361 بازدید
اشتراک گذاری
.: آتریسا جووون؛؛؛ تا این لحظه ، 2 سال و 2 ماه و 2 روز سن دارد :.

روزشمارم، امروز همش عدد 2 رو نشون میدهزیبامنم که عاشق عدد 2 امچشمک

اگه جایی روببینم که عدد نوشته باشه، فوری نشون میدم و میگم: عدد... عدد

اگه عدد 2 هم داشته باشه که دیگه داد میزنم و ذوق میکنم و میگم: عدد 2... عدد 2

امروز مامی همش صدام میزنه و میگه: 2 سال و 2 ماه و 2 روزهبوسبوسبوسخندونک

این روزها، عاشق توپ بازی ام، بعضی وقتها میگم، فوتبال و بعضی وقت ها میگم: والیبالچشمک

مثلا از دیشب که همش میگم، والیبال بازی کنیمخندونکزیبازیبا

از امروز هم یاد گرفتم و هی به مامی گل میزنم و می پرم بالا و میام پایین و میگم:

هـــــــــوراجشنهـــــــــوراجشن

کلمات انگلیسی که تا امروز بلد شدم...

مامان به انگلیسی میشه....... مامـــــی

بابا به انگلیسی میشه.......... ددی

نی نی به انگلیسی میشه.... بیبی

گربه یا پیشی به انگلیسی میشه.... کت

سیب به انگلیسی میشه...... اپل

کتاب به انگلیسی میشه ..... بووووک

تولدت مبارک به انگلیسی میشه..... هپی برس دی تو یو ( این یکی رو از همه شیرین تر میگم )

یه کار جدیدم؛ مامی یادش رفته بودچشمک

چند وقتی هست هر وقت کسی از حمام میاد بیرون، می رم جلوش و دست میدمزیبا و میگم: عافیت... عافیت...

دیشب تو اتاقم داشتم شیطونی میکردم که یهویی یه جوراب پیدا کردم و اومدم به مامی نشون دادم و گفتم این چیه؟؟؟

مامی جونمم فوری گفتش که عشقم این واسه شماست ولی الان بزرگه واست خوشگلمچشمک

منم که منظر بودم مامی بگه مال منه؛ فوری ازش خواستم تا پا کنمعینک

بعد مامی همش میگفت که مواظب باش نیفتی گلمتعجبمنم رفتم دمپایی روفرشیم رو پوشیدم و اومدم جلوی مامی ایستادم و گفتم:

اینه........ همینهبغل

بعد روی صندلی( خط خطی ) خودم نشسته بودم 

و با گیتارم ور می رفتم که مامی منو شکار کردبغل

چند روزی هست که کفش قهوه ایه پارسالم رو پیدا کردم و همش از مامی میخوام که اونو بپوشمچشمک

میام رو پله میشینم و میگم: کفش پارسالم... کوچولو شده... نی نی بودمزیبا

اونو بپوشمبغل

امروز صبح از خواب پا شدم و از مامی خواستم بریم پارکچشمک

همش به مامی جونم میگفتم، با ماشین نریمزیبا

با سه چرخ بریمزیبا

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان هستیا
7 تیر 94 7:28
سلام خوشگلم مامانی واست روز بیا موندنیی رو ثبت کرده2 سال و 2 ماه و 2 روز آفرین عزیزم اینهمه کلمه انگلیسی بلدی خیلی خیلی باهوشی گلم فدات شم عسلم چه گل سرت خوشگله مثل خودت لباست هم خیلی قشنگه و بهت میاد عزیزم خوبه شما میذاری گل سر رو سرت بمونه هستیا که اصلا نمیذاره به زور شاید چند دقیقه ای بذاره رو سرش باشه همش در میاره و پرتش میکنه
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله آره خاله ای؛ چند روز میشد که مامی همش میگفت که؛ این روز رو یادم باشه، یادم نره به بابایی هم سپرده بود یادآوری کنه خاله جونم، چشاتون خوشگل میبینهاصلا قابل هستیا جون قشنگم رو نداره منم بعضی وقتها درمیارم، ولی خیلی کم
همراه رایانه
7 تیر 94 10:13
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
DUYĞU
7 تیر 94 13:37
الهییییی فدات اتریساااااااا جونم خخخخخ جوراباشووو ،ان شالله بزرگ که شدی اندازت میشه گلم،خیلی ناز شدی عزیزم گل سرتم خیلی بهت میاد اتریسا جووونم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم، خدا نکنه آره خاله، شیطونم دیگه، چند روزه که گیر دادم و با این جوراب هام همش میســـــــــــــــــــــی
DUYĞU
7 تیر 94 13:40
افرین به دختر خوشگل خودمون که اینقد باهوشه،بووووس اتریساجون مامان اتریسا جون امیدوارم سلامت و شاد باشین خانومی دوستون دارم بوووس بوووس
آتریسا جون
پاسخ
میســــــــی خاله ی عزیز و مهربووووووووووووونم ممنونم دوست خوبم ایشالله که شما هم همیشه سالم و سلامت باشین گلم، و هر لحظه تون به خوشی و شادی بگذره عزیزم
حدیث
7 تیر 94 19:52
سلام اتریسا خوشگلم افرین به شما که باهوشی وماشالله همه چیو خیلی قشنگ یاد میگیری عکسات خیلیییییییییییییی خوشگلن خوشگل من راستی مامان مهربون نماز وروزتون قبول باشه و شرمنده بابت اینکه نبودم که واسه اتریسای خوشگلم نظر بزارم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله حدیث جووووووووووووووونم میســــــــــــــی نماز و روزه شما هم قبول باشه عزیزم، خواهش میکنم، شما هر وقت بیاین ما رو خوشحال میکنین
پیرمرد
7 تیر 94 23:08
همیشه شاد باشین ایشالا
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عمویی همچنین شما
یاقوت
8 تیر 94 15:55
واااای ببخشید دیر شد من شرمنده ام کسالت داشتم نشد به وب ها سربزنم شرمنده ام حیف شد دیر اومدم 26 ماهگیت مبارک اتریساااااا جونمهمیشه ارزوی سلامتی و خوشبختی برات دارم کوچولووو من تقدیم بهت اتریسا جونم با تاخیرر ببخشید عزیزکوچولو موچولوم امیداروم خوب شده باشه http://uupload.ir/files/qbhs_012458.gif
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه، این حرفها چیه، شما هر زمان که وقت بذارین بیاین ما رو خوشحال میکنین ایشالله الان بهترین ممنونم عمویی جووووووووووووووون خودم مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی