آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آخرین شب قدر...

1394/4/19 16:39
نویسنده : آتریسا جون
3,201 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب آخرین شب قدر ماه رمضان امسال بود و مامی جونم هم کلی دعا داشت و راز و نیاز با خدامحبت

دیروز از تلویزیون شبکه ی پویا یه برنامه دیدم که داشتن قرآن می خوندن...

منم فوری رفتم و قرآن خودم رو که بالای کمدم بود، آوردم و باز کردم و مثلا داشتم میخوندمبغل

مامی گفت که مراقب باش عشقم؛ قرآن خیلی عزیزه؛ خوب باید مراقب باشی ...

و من هم کلی ماچ کردم و بعد دادم به مامی جونمزیبا

مامی همش میگفت: آخه عشق من شما هم می دونی امشب یکی از شب هایی که قرآن عزیز نازل شدهبوس

دعا میکنم همه ی عزیزانم هر آرزویی دارن برآورده شهبوسمحبتمحبت

تشکر از عمو یاقوت عزیزم

پسندها (1)

نظرات (2)

عمه فروغ
19 تیر 94 17:33
قبول باشه عزیزم ان شاا.. که حاجت روا بشید.التماس دعا
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عزیزم؛ محتاجیم به دعای دوستان
DUYĞU
19 تیر 94 20:53
سلامت و شاد باشین عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
همچنین برای شما آرزو دارم، دوست خوبم