آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

اولین روز دوچرخه سواری مــــــن

1394/4/19 17:01
نویسنده : آتریسا جون
3,864 بازدید
اشتراک گذاری

...

امروز با مامی جونم و بابایی جونم رفتیم خرید؛ رفتیم خرید یه دوچرخه ی خوشگل واسه منزیبا

من که همین که مغازه ها رو دیدم که دوچرخه های خوشگل و رنگ و وارنگ دارن کلی ذوق کردم و همش میگفتم: بخرم... بخرم...

اومدیم مغازه ی عمویی که چند رنگ خوشگل داشت؛ بابایی و مامی هم از من خواستن تا بین سه تا دوچرخه یکی رو انتخاب کنمبغل

یکیش صورتی بود

یکی دیگه زرد بود

اما این یکی فرمز بود و از همه مهمتر انگری بردز داشتچشمکمنم فوری گفتم این یکی رو میخوام بابا جونمبغل

خب اومدیم خونه و منم فوری از مامی خواستم که بشینم و دوچرخه سواری کنم و کیف کنمفرشته

مامی جونم اصلا باورش نمیشد؛ همش میگفت: ماشالله... ماشالله...

و خدا رو شکر میکردآرام

آخه من فوری نشستم و رفتم ... هنوز نمی تونم کامل پا بزنم ولی خیلی خوب با نیمه پا زدن می رونم و کلی اعتماد به نفسم رفته بالاخندونک

این هم عکس های چند ساعت پیش من

اولین باری که سوار دوچرخه شدمچشمک

میســــــــــــی بابا جـــــــــونمبوس

میســــــــــــی مامی جـــــونمبوس

وااااای ظهری اصلا دلم نمی خواست بخوابم؛ دوست داشتم همش با دوچرخه ام بازی کنمزیبا

همش به بابایی میگفتم؛ مرسی بابا جونم... خیلی قشنگه... انگری بردز دارهچشمک

جدیدا هم مامی رو میخوام صدا بزنم؛ میگم: مامانم... مامانم... بیا، بیا آتریسا کارت دارهخندونک

پسندها (2)

نظرات (14)

عمه فروغ
19 تیر 94 17:32
ای جووووووووونم به آتریسای دوچرخه سوارمبارک باشه عزیزم ان شاا.. بسلامتی ازش استفاده کنی
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عمه فروغ عزیزم
ĸoѕαr
19 تیر 94 17:44
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم.
DUYĞU
19 تیر 94 20:47
سلام اتریسای خوشگل خودمون،خوبی عزیزم ؟؟؟ دوچرخه تم مبارک باشه گلم، دست بابا و ماما گل درد نکنه،ان شالله سایشون همیشه بالا سرت عزیزم مامان اتریسا خوبی عزیزم ؟؟؟
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم، مرسی خاله ایممنونم سلام عزیزم؛ مرسی گلم، ما خوبیم
DUYĞU
19 تیر 94 20:48
زنـــــدگی تکــرار یک آواز نیست زنـــــدگی را نوبه نو بـاید شنـید زنـــــدگی زیــــــباست، مـــانند زمین زنـــــدگی زیـــــباست، مـــثل آسمان زندگی زیباست چون رنگین کمان! میتـــوان بر آســــمانها تـکـــــــیه زد میتــوان روی زمــین تـــــنها نـــــبود توی گـــــوش سنگـــها هـم میتـوان شــــعر خـــوب دوستیها را ســـرود میتــــوان خــــوابید روی ســـبزهها در سکــــــوت، آواز گـــــــلها را شــنید میتـــوان لبخـند بر خــــــــورشید زد حــــــرفهای مــــــاه ِ زیــــبا را شــــنید
آتریسا جون
پاسخ
لایک عزیزم خیلی قشنگ بود
مامان هستیا
20 تیر 94 10:08
سلام عزیزم دوچرخه ات مبارکت باشه چه خوشگله گلمانشالله به سلامتی ازش استفاده کنی دست مامان و بابا هم درد نکنه
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جــــــــــونم مرسی
amir
20 تیر 94 12:38
به به اتریسا خانم ورزشکار چرخش بچرخه برات خوشگل دایی
آتریسا جون
پاسخ
سلام دایـــــــــــــــــی جــــــــــــــونم میســـــــــــــــــــــــــی دایی دلمون واستون تنگ شده دایی مهربوووووووونم؛ دیروز تلفنی باهاتون حرف زدم ولی خیلی دلم میخواد از نزدیک واستون شیرین زبووووووووونی کنم دوستوووووووووووووووون دارمهوار تا بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نازدونه
21 تیر 94 9:26
سلام خوسجل خانوم.جیگر مبارکه دوچرخه ات.دست مامی بابایی درد نکنه.وقت کردی مامی بیا وبم.بووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم، مررررررررررررسی چشم عزیزم
مامان افسانه
21 تیر 94 14:35
سلوووووووووووووووم بر دوست گلممممم مبارررررکت باشه نانازییییییی خیلی دوچرخه ناز و خوشگلی داری دوست گلم برنامه عکسهامو از بازار دانلود کردم اسمش photi grid هست هم برای خوشگل کردن هم جدول کردن عکسها ولی من برای قاب های خوشگل و کارای دیگه از line camera استفاده میکنم خیییلی برنامه جالبیه این رو هم از بازار دان کردم بووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام افسانه جون خوبی خانوووومی مرررررسی عزیزم؛ حتما استفاده میکنم
DUYĞU
22 تیر 94 0:07
چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی به تلنگری می شکند به لحنی می سوزد برای دلی می میرد به نگاهی جان می گیرد و به یادی می تپد...
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررسی گلم هم عشق و محبت را دوست دارم و هم نزدیکی دلها را خداوند ما را با این دو خصلت آفریده...
یاقوت
22 تیر 94 0:58
سفر انسان را در عرصه جغرافیا ، از هم دور می کند و عشق ومحبت در عرصه تاریخ نزدیکشان وای اتریسااااا جونم سلاممم خوبی کوچولوو ناز دلمون برات تنگ شده بوداااا بیادت بودیم اتریسا جون دوچرخه نازتم مبارک دست مامان بابا عزیز هم درد نکنه ارزوی سلامتی دارم همیشه
آتریسا جون
پاسخ
ابرها به آسمان تکیه میکنند درختان به زمین و انسان ها به مهربانی هم سلام عمویی خوب و مهربوووووونممررررررررررررررررسی
حدیث
22 تیر 94 9:47
سلام اتریسا خانوم چه دوچرخه نازی مبارکت باشه خوشگلم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله حدیث جووووووووووووووووووووووووونمرررررررررسی
مامان مرجان
22 تیر 94 14:46
عزیز خاله مبارکت باشه انشاا... به سلامتی ازش استفاده کنی
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررررررسی خاله
نازدونه
23 تیر 94 19:41
راستی مامان اتریسا از قرعه کشی نی نی وبلاگ چه خبر؟ یهو یادم افتاد که گل دخملتون برنده شد؟
آتریسا جون
پاسخ
نه عزیزم؛ خیلی پیگیرش نشدم؛ یعنی اصلا وقت نمیشد تبلیغ کنم... ممنون
مامان آتریسا
3 مرداد 94 13:29
مبارکت باشه عزیزم .امیدوارم همیشه به خوشی ازش استفاده کنی .بایدقول بدی مراقب خودت باشی ها
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله نفیسه جونم آره خاله حواسم هست