آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

مهندس شدم...

1394/4/22 10:03
نویسنده : آتریسا جون
4,222 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با مامی جونم رفته بودم بیرون؛ وقتی برگشتیم، رفتم و از روی کابینت چراغ قوه رو که خیلی دوستش دارم، برداشتم و داشتم باهاش دوچرخه م رو وارسی میکردمبغل

که مامی جونم از اتاق اومد و دید که من چیکار میکنم؛ فوری چند تا عکس و فیلم از من شکار کردزیبا

الان هم من مامـــــــــــی رو دیدمخندونکخندونکچشمک

واسه این مدل مهندسی من 

مامی کلی فدام شدبوس

پسندها (3)

نظرات (15)

مامان هستیا
22 تیر 94 10:51
آفرین به خانم مهندسمون بوس
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله هستیا جونم بووووووووووووووووووووووسبوووووووووووووووووووووووس
پریسا
22 تیر 94 11:04
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم عزیزم، حتما
ثنــای دوست داشتنی
22 تیر 94 12:51
سلام به خانوم مهندس کوچولوی خودمون عزیزم دوچرخت مباااااارک ان شاءالله به سلامتی ازش استفاده کنی خوشگلم سلام سعیده جان،خوبی عزیزم؟ طاعات قبول
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله الهه جونم مرررررررررررررسی خاله ممنونم سلام عزیزم؛ خوبیم؛ ممنون گلم از شما هم قبول باشه خانومی
مامان مرجان
22 تیر 94 14:47
همه جور مهندس دیده بودم ولی مهندس به این خوشگلی ندیده بودم والا
عمه فروغ
22 تیر 94 18:04
ای جوووووووووووونم به خانم مهندسچقدر هم با دقت کارش رو انجام میده که متوجه حضور مامانش نشده
آتریسا جون
پاسخ
بوووووووووس واسه عمه فروغ عزیزم
مامان راحله
23 تیر 94 17:17
پیشاپیش عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررررررسی خانومی؛ همچنین بر شما هم مبار باشه گلم
مامان راحله
23 تیر 94 17:17
آفرین عزیزم
نازدونه
23 تیر 94 19:38
سلام خانوم مهندس خوبی؟ الهی چقدم ناز مهندسی میکنی.اصلا تو هرچیزی گل دخترتون هنر داره دیگه.موهاش هم فرفری فقط دل میبره.دوست دارم خوسجل خانوم
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله ناز دونه جـــــــــــــــونم میســـــــــــــــــــــــــــــــــــــی بوووووووووووووسبووووووووووووس
نگین
23 تیر 94 19:57
الهی خانوم مهندس رو بخورم تموم بشه ........... خاله فدات .بووووووووووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
خاله نگین جوووووووووووونم خدا نکنه
DUYĞU
24 تیر 94 16:12
ههههه چقدم با دقت نگا میکنه،قلبون اون دستای کوچکت عزیزم مامان اتریسا جون سلام عزیزم،خوبین ؟؟؟؟ واقعا جای شکره که اتریسا جون اینقد باهوشو نازه ،من که عاشقشم
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم؛ آره داشت ادای آدم هایی که تو مغازه، تعمیر میکردن رو درمی آورد خیلی لطف داری گلم؛ ممنونم
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
28 تیر 94 1:57
http://8pic.ir/images/ns2572euol8iy5t3nzl3.gif عید آمد و عید آمد با نقل و نبیدآمد رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد . . .
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم از شما عید شما هم مبارک باشه
یاقوت
28 تیر 94 1:58
همیشه سلامت باشی و خندون اتریسااا جونم
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررررررسی عمویی گلم
مامان آنیسا
30 تیر 94 15:49
خاله قدای مهندس کوچولوی خوشکل
آتریسا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم بوس واسه آنیسا جونم
مامان افسانه
31 تیر 94 1:31
خیلی بامزه داره وارسی میکنه انگاری واقعا میخواد ایراد گیری کنه از بس که عسله دیگهههه
آتریسا جون
پاسخ
آره، افسانه جونلطف داری گلم
مامان آتریسا
3 مرداد 94 13:27
به به خانم مهندس عزیز.آتریسای من هم یه کوچولو دوچرخه اش مشکل دارشده کی منتظرباشیم خانم مهندس