آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

اولین رنگین کمونی که از نزدیک دیدم.........

1394/5/13 16:29
نویسنده : آتریسا جون
3,895 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها اینقدر شیطونی میکنم و البته؛ شیرین زبونی...

همه ی وقت مامی شده ... من

واسه همین مامی جونم خیلی کم میاد نتچشمک

اون روزی یهویی هوا عوض شد، باد اومد... ابر اومد... یه کوچولو بارون خوشگل اومد...

و از همه مهمتر دو تا رنگین کمون خوشگل تو آسمون دراووووووومدزیبا

مامی جونم میخواست بره لباس ها رو بندازه بالا پشت بوم تا هوا بخورن و خشک بشنخندونک یهویی اومد پایین و به من و بابایی گفت که واااااااای؛ یه جفت رنگین کمون خوشگل و هفت رنگ تو آسمونهآرام

من و بابایی هم فوری رفتیم بالا و کیف کردیم...

این هم منم، آفتاب هم از اون ور در اومده بود و

زل زده بود به چشای مــــــنبغل

این یکی خیلی ناز شدبوس

مرررررسی باباییمحبت

این روزها، هر روز میرم جامپینگ، آخه خیلی خوشم اومده...

صبح که از خواب پا میشم میگم: مامی بریم بپر... بپر...

مامی هم همش قول میده که بعد از ظهر؛ تا بعد از ظهر بیاد و بریم مامی رو میخورمزبان

بعد از جامپینگ، میرم ماشین بازی، اگه خیلی بخوام لوس شم ... بعدش میرم سرسره بازی و اگه خیلی خیلی خودم و لوس کنم یه استخر توپ هم میرم و بعدش هم یه کوچولو نق و بعد اجازه میدم که از اونجا بریمخندونک

این هم چند تا از عکس هایی که مامی از من شکار کردهعینک

یاد گرفتم که بشینم و پاشم

حتی وقتی میپرم، واسه خودم دست هم میزنمزیبا

میام پیش مامی و میگم: بوووووووسبوس

چند تا از شیرین کاری های من:

اون روزی ماشین خراب شده بود؛ مامی جونم ماشین و برد، داد به آقاهه تا درست کنه...

وااااااااااای همین که آقاهه نشست تو ماشین... من شروع کردم به گریه و همش میگفتم: ماشین خودمونه...

ماشین خودمونه... ماشینمون و بیارگریه

از جلوی سبزی فروشی که رد میشیم، میگم: مامی سبزی نمی خوای بخری؟؟؟

جدیدا میگم: اسکوتر دوست دارم... مامی واسه آتریسا گلی بخر...

یا اگه کسی رو ببینم اسکیت بازی میکنه، فوری به مامی نشون میدم و میگم: منم دوست دارم

واسم بخر، پا بزنم... پا بزنمقه قهه

فکر میکنم، هر چی رو که بگم دوست دارم، یعنی حتما باید داشته باشمچشمک

اگه کسی رو ببینم، لباس سفید تنش باشه، به مامی نشون میدم و با حالت سوالی و تعجب؛ می پرسم...

دکتره؟؟؟

هر وقت موتور یا ماشین ببینم، کلی می ترسم و بدو بدو میام پیش مامی،میگم: موتوره... جیززززه؛؛؛ دیروز عمه فرانک این مدلی ترسیدنم و که دیده بود، کلی خنده ش گرفته بودزیبا

فعلا مامی همین ها رو یادش میاد؛ بقیه رو هر وقت یادش اومد باز واسم ثبت میکنهچشمک

پسندها (6)

نظرات (13)

آنيتا
13 مرداد 94 17:22
سلام عروسكم وااااى چه رنگين كمون خوشگلى من خيلى وقته رنگين كمون نديدم الهى فداى بوس گفتنت بشم نانازميخواسته ماشينشو درست كنه ديگه اذيت نكن آقاهه رو خخخخخخ پا بزنم پا بزنم عكسات عالين جيگر خاله ميبوسمتون
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله آنیتا جونم خدا نکنه خاله ایبوووووووووووووس
مامان آنیبسا
14 مرداد 94 11:15
چه جالب ما هم چند روز پیش رنگین کمان دیدیم و آنیسا کلی ذوق کرد آنیسا هم مثل شما عاشق اسکوتره هر جا که ببینه کلافممون میکنه بوس واسه آتریسای عزیزم
آتریسا جون
پاسخ
واااااااااای خیلی اتفاق قشنگیه آتریسا که کشته منو، امروز از صبح میگفت بریم مغازه خاله، اسکوتر بخریم... هر چی میگفتم نداره؛ میگه چرا داره؛ واسه آتریسا گلی آورده
DUYĞU
14 مرداد 94 13:25
بهههه بهههه عجب تصویری ایول آتریسای گلم سلام ههههه فدای اون موهای فرفریت که عاشقشم
آتریسا جون
پاسخ
آره خاله؛ منم موافقم بووووووووووووووووووووووووس واسه خاله ی مهربووووون خودم
DUYĞU
14 مرداد 94 13:32
آتریسا جوووون آخیییی نااااااازی گریه کرده ،هههه خواهرزاده ی منم وقتی وسایلشونو برمیداری گریه میکنه،اما این گریه کردنشون خیلی باحاله مامان آتریسا جون سلام عزیزم،امیدوارم که سلامت باشین.
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم؛ ممنونم گلم؛ خدا روشکرخوبیم آره، اصلا همه برگشته بودن نگاه میکردن
عمه فروغ
15 مرداد 94 0:10
سلام به به چه رنگین کمون خوشگلی ای جووووووووووووونم هزار ماشاا.. به آتریسا شیرین زبون با این همه حرف های خوشگلش به به معلومه که بپر بپر بهت حسابی خوش میگذره همیشه خوش باشی
آتریسا جون
پاسخ
سلامآره جاتون خالی؛ خیلی ناز بود آره فعلا که عاشق بپر بپر ام
مامان هستیا
15 مرداد 94 10:28
وااااااای چه رنگین کمون خوشگلیعزیزم شما هم انگار به وسایلتون خیلی حساسید دقیقا مثل هستیا جون اونم اجازه نمیده کسی به وسایلا دست بزنه
آتریسا جون
پاسخ
آره مامانی، خیلی خوشگل بود وای آره عزیزم؛ آتریسا، البته فکر میکنم تا سن 4 سالگی همین جوری باشن؛ آخه اکثر بچه هایی که دیدم؛ حساسن به وسایل خودشون... خونه شون هستیا جونم؛ بووووووووووووووووس
یاقوت
15 مرداد 94 17:49
اتریساااااا جونم الهی فدات خانوم کوچولو ما دیگه بزرگ شده براش زودی اسکوتر بخرید قربونت اتریسایی همیشه خندون باشی و سلامت خانواده محترم هم همینطور
آتریسا جون
پاسخ
چشم عموی گل آتریسایی حتما همچنین بهترین آرزوها برای شما دوست عزیز
یاقوت
15 مرداد 94 23:52
http://8pic.ir/images/gye8pgahkiv59uddl01h.gif منتظر تغییرات ما باشید هنوز هم با تغییرات فراوانی منتظر یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی باشید مرسی که همیشه یاور و همراه ما هستی
آتریسا جون
پاسخ
بسیار زیبا مررررررررررررسی حتما؛ منتظر دیدن سایت زیبای شما می مونیم
نگین
17 مرداد 94 14:14
به به چه خوشگله رنگین کمون یعنی خیلی خوب عکس گرفتید .با اتریسا گلی هم دیگه نازتر شده بوووووووووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
آره خیلی خوشگل بود بله، آتریسا خانوم که باشه قشنگیش هزار برابر میشه خب
نگین
18 مرداد 94 19:53
عه من چن تا نظر دادم خاله چرا تایید نزدی؟
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیز دلم، شرمنده که اینقدر دیر جواب میدم چند روزی نبودیم، فقط با گوشی می اومدم
مامان آتریسا
19 مرداد 94 11:11
سلام به آتریساجون خوشگل وشیرین زبون وسلام به ماما ن مهربون آتریسا که همیشه به موقع همه چی روشکارمیکنه .ان شااله همیشه زندگیتون عین رنگین کمون پرازرنگ های قشنگ باشه ,رنگهایی که پرازخوشی وشادیه
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم، ممنونم نفیسه جون آرزوی خیلی قشنگیه عزیزم، همچنین برای شما دوست خوبم و آتریسا جون گلم
×پرنسس باباجونم×
22 مرداد 94 16:38
واییییییییییییی چه رنگین کمون خوشگلیییییی ... راستی آتریسا موهای منم عین موهای خودته البته الان دیگه فر نیست و شده موج... مامان آتریساجون سلام. خیلی عکسایی که گرفتین نازن آنریساخانومی...جامپینگ رفتنی و ماشین سوارشدن منو یاد کن ( من که دیگه نمیتونم ازین چیزا سوار شم ( همه مسخره میکنن...
آتریسا جون
پاسخ
آره خیلی قشنگ بود جااااانم؛ موهای خوشگلت بلنده عزیزم فدات
پريسا
25 مرداد 94 15:52
سلام عكسا عالي و قشنگ با اجازه وبلاگ آتريسا جون رو لينك كردم به وبلاگ روژان خودم. خوشحال ميشم سر بزنيد.
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم مرسی، لطف کردین حتما