آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

آخرین روز شمال

1394/5/25 16:40
نویسنده : آتریسا جون
2,641 بازدید
اشتراک گذاری

روز آخر بود که شمال بودیم و فردا باید برمی گشتیمچشمک

اون روز من خیلی اصرار داشتم که بابایی واسم اسکوتر بخره؛ بابایی مهربونم هم گفت که باشه عشقم؛ یه خوشگل واست میخرم عزیزم؛ کادوی روز دختر گلمچشمک رفتیم فریدونکنار و یه دونه سبز رنگ رو انتخاب کردم و اومدیم.......

همش از بابایی تشکر میکردم و میگفتم مررررررررررررررررررسی بابا جونمبغل

دیگه ظهر شده بود، یه کوچولو لالا کردم و بعد رفتم واسه آخرین آب بازی لب دریازیبا

اومدم لب دریا؛ بابایی گفت که بیا واسه خوشگل خانومم یه سد درست کنم

آخه وقتی موج میخوره تو صورتم بدم میادتعجب

این هم استخر کوچولوی منخنده

چقدر دوست داشتم، از استخرم می رفتم تا موج بخوره به پاهام 

بعد برمیگشتم تو استخرمبغل

خب دیگه بابای کردیم با دریابای بای

جمعه برگشتیم خونه و مسافرت قشنگمون تموم شدبغل

خسته بودیم، استراحت کردیم و دیروز صبح من رفتم حمام و یه دوش حسابی گرفتمزیبا

این عکس ها هم واسه بعد از حمامه ( باز مامی شکار کرده )

نی نی رو هم برده بودم

یه بار دیگه امروز رو به همه دخملای گل و شیرین زبون تبریک میگم و همه رو 

می بوســــــــــــــمبوس

پسندها (1)

نظرات (7)

آنيتا
25 مرداد 94 20:40
خيلى خوشگلن عكسات آتريسا جووون
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جونم، مرسی که وقت گذاشتین
دلارام
25 مرداد 94 22:43
سلام بانو نینیه نازی دارین منم ی وبلاگ واسه نینی تو راهیمون درس کردم خوش حال میشم سر بزنین و اگر موافق تبادل لینک بودید بهم خبر بدین
آتریسا جون
پاسخ
سلام عزیزم حتما گلم ایشالله که خوش قدم باشه
مامان افسانه
26 مرداد 94 16:00
سلام عزیز دلمممممممم روزت مبارک خوشگل خانممممممم خدا رو شکر که مسافرت عالی بوده و خوش گذشته عسلم اسکوترت مبارک خیییلی نازه مثل خودت بوووووووس دخملی ماه
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله افسانه جوووووووووووون آره خیلی خوش گذشت مرسی می بوسمتون یه بوس واسه خاله افسانه جون خودمیه بوس واسه دنیا جونم
DUYĞU
26 مرداد 94 19:25
روزت مبارک اتریسا جون
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررسی خاله ای
DUYĞU
26 مرداد 94 19:26
دختری نباش که به مردی نیاز داره دختری باش که مردی به اون نیاز داره و این دو باهم خیلی متفاوتند . . . روزت مبارک
آتریسا جون
پاسخ
مرسی، همچنین بر شما خاله ی عزیز خودم
مامان آتریسا
28 مرداد 94 13:09
چقدرمایوی شنات خوشگله .خیلی بهت میادعزیزم.ان شااله همیشه شادوخندون وسرحال باشی .خوشحالم که دوباره رفتی دریا وآب بازی راستی عزیزم روزت مبارک .البته برای داشتن چنین شیرین زبونی هرروز روز شماست ومن هرروزم بهت تبریک بگم بازم کمه .دوستت دارم هزار تا............
آتریسا جون
پاسخ
مرسی خاله جونم، چشای قشنگتون خوشگل میبینه خاله ی مهربوووون و عزیزماصلا قابل آتریسا جون نانازی رو نداره مرررررررررررررررسی به آتریسای شیرین زبون خودم هم تبریک میگم بوووووووووووووووووووس
عمه فروغ
30 مرداد 94 11:21
روزت با تاخیر مبارک آتریسا جونم ای جووووونم به این آتریسای عشق دریا همیشه به شادی و گردش اسکوتر هم مبارکت باشه
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررررررسی عمه فروغ مهربووووووووووووووونم دوستون دارم می بوسمتون