آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

شیطونی های شیرین مــــن

1394/7/7 10:38
نویسنده : آتریسا جون
3,545 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااام

صبح بخیر...

خوبی؟؟؟

چطوری!!!

چه خبرها؟؟؟

چیکارا میکنی!!!

دست نمیدی؟؟؟

بووووووووس بدهبوس

مکالمه ی من وقتی از خواب پا میشم و با مامی جونم سلام میکنمچشمک

مامی هم آخر سر یه گاز آروم از لپ های من میگیره و میگه: الان هامت میکنمخوشمزهپرنسس زرنگ مـــــنبغل

هرشب از بابایی و مامی میخوام که بریم فروشگاه...

اول از همه میرم و سبد و برمیدارم؛ چند تا شامپو خرید میکنم، میذارم داخل سبد و میگم: اینها خریدهای منهزیبا

بعدش هم از مامی میخوام منو بذاره داخل سبد بشینمچشمک

دیشب وقتی گفتم مامی بریم فروشگاه، گفتن که عزیز دلم خب بریم چیکار کنیم، منم گفتم: مامان جونم ببین چی لازم داریم؛ بریم بخریم دیگهخندونکفکر کن؛ قشنگ فکر کنچشمک

یکی از کارهای همیشگی من باز کردن درها، شامل در اتاق، در ورودی خونه، در ماشین و...

از بالای پله ها به همه اعلام میکنم:

کسی در رو باز نکنه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!

همچین با گوشه ی چشم هم به بابا و مامی نگاه میکنم که حساب کار دستشون میادزیبا

وقتی با مامی جونم تنهایی بیرون میریم، اول میگم: سوییچ ماشینم رو بده، بعد هم میخندم و میگم: یه وقت شیطونی نکنی در رو باز کنی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وقتی یه چیزی رو پیدا میکنم؛ میارم به مامی نشون میدم و میگم: این مال منه؟؟؟

اگه مامی بگه آره؛ میگم: یعنی مال خود خود آتریسا گلیهبغل

اگه مامی بگه نه؛؛؛ میگم: مال شماست؟؟؟

وباز بگه نه؛؛؛ میگم: مال باباست؟؟؟

و باز بگه نه؛؛؛ میگم: پس مال کیه؛ تو خونه ی ما چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا این که پیدا میکنم میتونه شامل یه بیسکوییت ، دکمه، پول یا هر چیز شبیه اینها بشهزیبا

یه دونه آهنگ میخونه که میگه: همگی دست دست... رومینا اینا دست دست... مامان سینا دست دست

من عاشقشم، وقتی که به این ترانه میرسه، میگم: آهنگ قشنگه شروع شد؛ کلی هم باهاش نی نای میکنمبغل

جدیدترین چیزی که میگم:وقتی کسی حرفی بزنه خوشم نیاد، میگم: چی میگی!!!؟؟؟

اگه تو پارک باشم یا هرجا ببینم، چند تا نی نی با هم دعوا میکنن، فوری میام پیش مامی و میگم: اینها کار بد میکنن، حرف های بد میزنن

بعدش هم میرم و میگم: کارهای بد نکنین... حرف های بد نزنینچشمک

اون روزی مامی جونم یه فیلم کوچولو از من گرفته بود، منم ازش خواستم نشونم بده تا بخندمخندهبعدش هم هوس کرده بودم از مامی عکس بگیرم، مامی هم مثل همیشه منو شکار کردچشمک

الان هم شیطون بلا شدم

این هم آب خوردن منخندونک

پسندها (4)

نظرات (14)

همراه رایانه
7 مهر 94 14:53
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان افسانه
7 مهر 94 14:53
سلااام خوبی دوست گلم چه خبراااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ اتریسای نازم هر شب میری شامپو میخری ؟چیکارشون میکنیاز دست شما نفسها که سوالاتتون تمومی ندارههههافرین که تو پارک با بچه های بد بازی نمیکنی و بهشون برا دعوا کردنشون تذکر میدی گلممممم فدای صورت خییییییلی بووووووووووووووووووس
مامان راحله
7 مهر 94 15:17
فداششششششششش بهار منم عاشق فروشگاهه .. هر موقع میریم میشینه سبد و آخر سر هم باید به زور بیاریمش پایین
یاقوت
8 مهر 94 0:32
بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد ما چترمان خداست ... اتریساااا جونم همیشه سلامت باشی عزیز همیشگی
نگین
8 مهر 94 10:20
سلام اتریسا خوشگله .خاله کجا بودی این چن روزه دلم هواتو کرده بود .البته خودم هم نبودم ها ولی با گوشی هی میومدم وبت میدیدم نه مطلب جدید نیست. از بس مامی از شما عکس گرفته شما هم علاقمند شدی ها به عکلاسی .دوست دارم شطون بلا بووووووووووووووووووووس
..
9 مهر 94 7:46
سلام خانومی خوبی؟ من نگین هستم همون وبلاگ دنیای بارونی من. من از 2مهر نرفتم وبلاگم الان باز نمیشه برام.نمیدونم چیکار کنم ؟ اگه رمزم بدم شما میشه یه نگاه بندازید بهم خبر بدید؟ همینجا جواب بدین بعدن تو خصوصی رمز رو میدم.مرسی
آتریسا جون
پاسخ
سلام گلم ببخشید دیر جواب میدم نت نبودم عزیزم رزبلاگ به شماره موبایل یا آدرس میلی که قبلا دادی پیام میده و رمز صحیح رو میفرسته، باز هم بتونم کمکی کنم درخدمتم عزیز دلم
مامان راحله
9 مهر 94 13:34
تمام لذت عمرم در اين است / که مولايم اميرالمومنين است دوست عزیزم عیدتون پیشاپیش مبارک
عمه فروغ
9 مهر 94 16:17
ای جااااااااان 1000 ماشاا.. به آتریسا خانوم با این همه شیرین زبونیالهی که همیشه شاد و خوش باشی عزیزم
DUYĞU
11 مهر 94 14:17
سلام اتریسا جونم،قربون شیرین زبونیات،دلم برات تنگ شده بود عزیزم،همیشه شاد و سلامت باشین
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله، مررسی که میاین پیشم دوستون دارم
DUYĞU
11 مهر 94 14:18
امروز را دریابید تا فردایی خوش بسازید پس شاد زندگی کنید که شادی هدیه ای الهی است هرروزتان شاد شاد شاد
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
amir
12 مهر 94 15:03
وای که این آتریسا چقدر خوردنیه اینجا همه می گن اتریسا رو بیارین تهران بخوریمش منتظریم...
آتریسا جون
پاسخ
دایی جـــــــــــــــــــــونم سلام خوبی دایی گلم منم خیلی دلم میخواد بیایم تهران دایـــــــــــــــــی دوستون داریم یه عالمـــــــــــــــــــــه بووووووووووووووووووووووووووووس
مامان هانا و آریا
15 مهر 94 0:41
سلاااام عزیزمممم، آتریسا جون روز بروز شیرین تر میشی خاله ای جانم چجوری آب میخوره
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله مررررررررررررررررررسی
مامان زهره
22 مهر 94 11:43
ای جون عزیزم شیطونی کن گلم شیطونی مال این وقت هاست خوشگلم
آتریسا جون
پاسخ
دوستون دارم خاله
مامان آتریسا
25 مهر 94 14:32
وای منم باعکس گرفتن های آتریسا سوژه ای داریم .......وای چه شیطون وبلا