آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

من میخوام ... پیشرفت کنم؛؛؛ من میخوام ... پدر و مادرم به من افتخار کنن؛؛؛ و اینکه میخوام ... دکتر شم

1394/7/15 15:43
نویسنده : آتریسا جون
3,311 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه من و مامی معذرت میخوایم که دیر دیر به نت میایم و کامنت ها رو مامی وقت نشده جواب بدهخجالت

دوستون دارم

بوسبوس

خب حالا بریم سراغ ثبت خاطرات من:

تبلیغ کانون فرهنگی آموزش رو عینا میگم: آخر سر هم میگم: من میخوام دکتر شمبغل

اون روزی با مامی رفته بودیم دکتر؛ وقتی رفتیم مطب گفتم: سلام آقای دکترزیبا

منم میخوام دکتر شمچشمک

آقای دکتر هم که کلی از من خوشش اومده بود بغلم کرد و گفت ایشالله عزیزم، دوست داری؛ منم گفتم آرررررررررررهزیبا

یکی از پرسش های همیشگی من اینه؟؟؟

اینو از کجا خریدیم؟؟؟

این شامل بلوز ، شلوار، جوراب، انواع خوردنی ها و هر چیزی که فکرشو بکنینخندونک

جدیدا میپرسم که مامی رو از کجا خریدیم؟ بابایی رو چی؟ آتریسا گلی رو چی؟

و چون مامی جونم قبلا توضیح داده که آدم ها رو نمی خریم که همه ی آدم ها رو خدای مهربووووووووووون آفریدهآرام

قبل از اینکه کسی جواب بده خودم میخندم و میگم: ما آدمیم؛ ما ها رو خدا آفریدهزیبا

پریروز مامان جون و بابا جونم ( مامان و بابای مهربوووون مامی ) کلی لباس خوشگل و خوردنی های خوشمزه واسه من فرستادنبغل

مررررررررررررررررررررسیمحبت

بووووووووووووسبوس

لباس های خوشگل بافتنیم رو مامان جون با دستهای مهربونش بافته، ممنونم، خیلی دوستون دارممحبت

خیلی خوشگل انبغل

صورتی سفیدم، شلوار هم دارهچشمک

با هم پوشیدم خیلی ناز بود

کت زرده با کلاه خوشگلش هم خیلی به من می اومدزیبا

مررررررررررسی

چند مدل خوشگل، شال و کلاهبغل

خیلی خوشگل ان، مامان جـــــــــونمبوس

این هم دستکش خوشگل من

چند مدل لباس دیگه رو هم مامان جونم واسم بافته که یه کوچولو واسم بزرگ بودنچشمک

واسه سال دیگه م خوب میشنبوس

یه رو بالشی خوشگل هم مامان جونم واسم بافته که از همون روز که دستم رسیدن، بردم رو تختم و به مامی گفتم: مامان جونم فرستاده، واسه من فرستاده

میخوام با اینا بخوابمزیبا

بعدا مامی عکسش رو میذاره الان خوابمخواب

پسندها (3)

نظرات (13)

مامانی کوثر
15 مهر 94 16:48
اااااااااااای جان عزیز دلم. قربونش بشم
همراه رایانه
15 مهر 94 22:04
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
DUYĞU
16 مهر 94 19:42
سلام اتریسای گلم،به به چه لباسای خوشگلی مبارکه عزیزمممم دست مامانی هم درد نکنه واقعا خیلی خوشگلن،ایشالله بسلامتی بپوشی بوووووووس آتریسا جووووون
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله جونم مرررررررررررررررسی
کیمیا
19 مهر 94 14:52
ماشااله به این هنر دست مامان جونیت درد نکنه
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررسی خاله کیمیا
نازدونه
19 مهر 94 17:06
به به چه لباس های خوشگلی. دست مامان جون درد نکنه خیلی شیک و نازن. ایشالاه همیشه به شادی و خوشی ازشون استفاده کنی. اون صورتی با شلوارش خیلی قشنگه.مبارکت باشه خوشگل خانوم. بووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
مررررررررررررررسی خاله نازدونه جونم
مامان هستیا
20 مهر 94 10:52
سلام عزیزم خوبی؟ چه بافتنی های خوشگلی مبارکت باشه عزیزم انشالله به سلامتی ازشون استفاده کنی دست مامان جونت هم درد نکنه واقعا زحمت کشیدن
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله مرررررررررررررررررررررسی
نگین
21 مهر 94 10:51
سلام خوشگل خاله .خوبی؟ چه لباس های نانازی داری عزیزم دست مامانی درد نکنه واقعا خوشگلن. دلم برات تنگ شده بود وبلاگم بالاخره باز شد تونستم دوباره با دوستای گلی مثل شما باشم. الهی من فدات بشم که میخوای دکتر بشی عزیزدلمی بووووووووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
سلام خاله نگین عزیزم مرسی ما خوبیم خوشحالم که درست شده عزیزم
مامان زهره
22 مهر 94 11:41
وای چقدر زیبا دست مامان جون آتریسا جون درد نکنه مطمئنم بهت میان خوشگلم
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررررررررررسی
مامان آتریسا
25 مهر 94 14:27
خیلی خوشگلن .مبارکت باشه عزیزمدست مامانی خوب ومهربون دردنکنه
آتریسا جون
پاسخ
ممنونم خاله نفیسه جونم
DUYĞU
26 مهر 94 16:51
آتریسا جووونم میبوووووسمت گلم ،همیشه یادمی
نازدونه
28 مهر 94 15:46
عه خاله چقد طولانی رفتید دلم برات تنگ شده امیدوارم به شادی سپری میشه روزاتون که کم میایید.هرروز یه چن باری میام ولی میبینم مطلب جدید نیست.خوشگل خانوم بووووووووووووس
آتریسا جون
پاسخ
مرررررررررررررسی خاله نازدونه جونم
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
1 آبان 94 14:06
با عرض تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورا حسینی به شما و خانواده محترم این ایام بیاد ما باشید دوست گرامی محتاج دعاتون هستیم http://uupload.ir/files/egqa_qoqnos-eshq.gif
آتریسا جون
پاسخ
التماس دعا
خاله فاطمه
17 آبان 94 14:20
منم بافتنی میخوااااااااااااااااااااااااااااااام. مامان جون الهی دورتون بگردم قربون اون دستهای پر از عشقتون سعیده جون جای من مامان جون رو ببوس
آتریسا جون
پاسخ
چشم عزیزم؛ حتما ممنون از این همه لطفی که داری عزیز دلم