آتریسا جووون؛؛؛آتریسا جووون؛؛؛، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
داداشیم؛ آرسام جون؛؛داداشیم؛ آرسام جون؛؛، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس اردیبهشتی ما

نهمین سالگرد ازدواج مامی و بابایی

1396/2/3 16:58
نویسنده : آتریسا جون
3,406 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه ی پیش نهمین سالگرد ازدواج مامی و بابایی بود و چهارمین سالی که منم بودم و اولین سالی که داداشی هم بودبغل

خیلی خوش گذشتبغلجای همه عزیزان خاااالیچشمک

مامی جونم کلی درگیر بود آخه می خواست کیک رو واسه اولین بار خودش درست کنه؛ منم کمکش کردمزیبا

به نظر من که خوشگل شد

همش به مامان میگفتم: عالی شدهزیبا

تم سفید و قرمز رو مامان جونم انتخاب کرده بودچشمک

منم رفتم و لباس قرمز پوشیدمزیبا

مثل همیشه شمع رو هم من خاموش کردمبغل

فردا هم تولد منه؛ تولدم مبارکجشن

فقط منتظر رسیدن کادوی دایی امیرحسین جونممزیبا

مامی گفته فردا میرسهبغل

مرسی داییبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازدونه
4 اردیبهشت 96 13:59
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم.امروز چهارم هست تولد اتریساجونم مبارک.میبوسمش بووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووس انشاالله 120ساله بشه با دلی خوش،و سلامتی
آتریسا جون
پاسخ
مرسی عزیز دلم ممنونم گلم؛ آره امروز آتریسایی 4 ساله شد